![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2008 Locatie: Sneek Leeftijd: 48
|
De Savage Flux is een totaal andere wagen dan de E-Revo, ik lees tot nu toe bijna alleen maar positieve berichten op ,t RadioControleZone forum. Wegligging schijnt juist beter te zijn dan de Savage, misschien alleen hardere veren erin. Denk dat ik zelf ga voor de E-Revo brushless edition, |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2007 Locatie: Amsterdam
|
het is maar net op welk forum je bent. de een is positiever over de revo en de ander over de savage. het is maar net waar je eigen voorkeur naar uit gaat. ik denk dat het beide goede auto's zijn. als je een goede wegligging belangrijk vindt, dan is de e-revo misschien de betere keuze.
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
ik heb een savage gehad maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de E-Revo gaan. alleen al om het weggedrag van de savage.(helemaal ***) De savage vliegt bij een beetje snelheid al om dus kan de revo alleen maar beter zijn aangezien de nitro al een betere race truck was. de ERevo is alleen maar beter neem ik aan. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
Mha, deze Savage ligt ook wel iets lager, dus misschien zal hij iets minder snel omvallen Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat inderdaad, beide lijken ze me kwalitatief prima
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2008 Locatie: Neerijse, België
| Citaat:
| |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
De zgn "omrekening" van Byte klopt wel aardig hoor, kijk bijvoorbeeld eens naar de prijzen van de gewone E-Revo (2Brother RC 459,-- / Towerhobbies 445,--). De keuze tussen Savage Flux en E-Revo BL is wel heel moeilijk !! De E-Revo lijkt stabieler (in ieder geval breder), de waterdichte elektronica is een echte plus, en de 2,4 Ghz zender is ook een pluspunt. De Savage vind ik er echt top uit zien !! Door zijn vele (grote nitro) broers zijn er volop upgrade parts beschikbaar, welke ook toepasbaar zijn op de Flux. De evolutie van de Savage (familie) zal nooit stoppen, vette plus !! Door het geringe prijsverschil (ca 35,--) denk ik dat je met de E-Revo met de waterdichte elektonica en 2,4GHZ zender toch het meest Value for Money krijgt.
__________________ Crawlers | XR10 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007
|
volgens mij is de electronica op de servo's na, niet waterbestendig, aangezien hetzelfde mamba setje ook in de flux zit, en BL setjes niet echt bekend staan om hun waterdichtheid, om van de toegepaste lipo's nog maar te zwijgen
Laatst gewijzigd door bzb; 12 december 2008 om 15:04 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
@BZB BL set is niet waterdicht, maar de rest wel Zoals: *Aandrijfassen *Lagers *Diff's *Servo's *Ontvanger(box) Enz enz
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
| Citaat:
Die aandrijfassen zijn echt niks waard. De rubbers scheuren heel snel als je op paden rijd waar schelpen op zijn gestrooid of gravel als ondergrond, komt er vuil in en je bent de pineut. De revo valt inderdaad niet zo heel snel om. Komt omdat de revo geen 100% echte MT is maar meer een hybride achtig ding in mijn ogen toen ik de revo had. Het chassis ziet er wel erg mooi uit! Ook hoe de accu's zijn opgeborgen in het chassis is goed over na gedacht. Het is leuk dat er een 2.4 ghz zender bij zit (moeten meer merken doen [hpi]) maar dan nog gebruik ik altijd me eigen zender. Dus dat is een bij zaak. Het beste is gewoon allebij kopen hahaha Nee als ik zou moeten kiezen zou ik de savage nemen... | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2008 Locatie: Neerijse, België
|
Ben nog een beetje aan het twijfelen tussen de twee aangezien de savage waarschijnlijk een sterkere aandrijflijn heeft. Want wat ik lees over de e-revo's aandrijflijn is dat hij niet echt bestand is tegen een neu 1515 1Y op 6s lipo. Maar er gaan blijkbaar wel andere aandrijfassen in zitten, dus als die het beter houden ga ik wel voor de e-revo
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |