![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #3001 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2011 Leeftijd: 29
|
clips raak ik ook altijd kwijt, 1x over de kop = 1 clipje. Je kan die clips dmv een touwtje aan je kap vast maken of creatief met klitteband werken. @Behave: Jouw verschijnsel ken ik. Das omdat je de achter body posts te laag heb zitten, waardoor de kap tegen je shocks aan komt als je verkeerd landt. Gewoon die bodypost een paar gaatjes hoger zetten!! Zo nu eindelijk mijn e-revo verkocht. Tis weer tijd om op zoek te gaan naar een 2de savage flux! Als iemand ervan af wilt of iemand kent die er eentje te koop heeft, geef maar een gil! |
| | |
| | #3006 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
| http://www.youtube.com/watch?v=6Ku6k...e_gdata_player Ik kan mijn eigen post niet editten met Tapatalk?! Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
| | |
| | #3011 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
Hoe heet het setje wat in die auto zit dan? Veliflux of zullen ze het toch Fluxineon genoemd hebben? vind hem een beetje erg makkelijk los komen van de grond in de filmpjes (word makkelijk gelanceerd door een los liggende steen bedoel ik.) zelfde probleem als de mini revo dus. maar verder ziet het er leuk uit!
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #3015 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| Citaat:
Het ziet er leuk uit maar niks voor mij.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |