![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #3646 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
| Citaat:
HPI SUPER 5SC FLUX 1/5th scale 4WD FLUX Brushless power! | RC Soup Voor nog meer nieuwtjes zie ook: NÜRNBERG INTERNATIONAL TOY FAIR 2012 - HPI Racing Europe
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) | |
| | |
| | #3650 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2010 Locatie: Utrecht/Vleuten Leeftijd: 30
|
WOwwwww die Dodge Challenger kap en die banden! Die rally vind ik ook bruut. 1/8 model?
__________________ HPI Vorza Flux | HPI Rs4 evo3 | TT-01 Ezrun 9T | HPI Bullet 3.0 | Professionele fotografie: www.totaalfotografie.nl |
| | |
| | #3651 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
Die voor en achterbumper gaan er voor mijne iig zeker van komen.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #3653 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Voor de nieuwere Fluxzors onder ons die de nitrodrink filmpjes niet kennen... ik kwam ze zojuist toevallig tegen: Als ik dit zo weer terug zie krijg ik echt bad-ass veel zin om weer eens flink hard te gaan bashen!! |
| | |
| | #3654 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
blijven geweldige filmpjes.staan nog steeds bovenaan bij mijn favorieten lijst.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #3655 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Duiven
|
Ben mij aan het oriënteren voor de aanschaf van een Savy flux HP en deze om te bouwen naar een XL. Na het doorlezen van dit topic toch nog wel een paar puntjes. In Nederland kopen kost €700,-. (Rtr) In VS kopen is veel goedkoper in aanschaf, maar daar zullen de extra kosten nog bijkomen. Kan iemand mij voorlichten over deze extra kosten? Lees ook dat men de wagen in onderdelen naar Nederland laat komen. Iemand meer info over deze manier? Of beetje van het zelfde, Heeft het (financieel) zin om een roller in onderdelen te importeren en de wagen zelf op en af te bouwen? Heb zelf een ERBE staan tijdelijke donor voor MMM. Hoop dat iemand info/advies kan geven. Thanks in advance.
__________________ Savage Flux HP with Spektrum DX3R Te Koop E-Revo Brushless (Black) Edition ERB(B)E |
| | |
| | #3656 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 september 2010 Locatie: Oegstgeest Leeftijd: 19
| Citaat:
2. Ik neem aan dat door het uit elkaar halen je de Amerikaanse verkoper meer zal moeten gaan betalen. Je zult dan ook alles apart onder de 21 euro (dit is dan weer wel exclusief verzendkosten, dus daar hoef je niks over te betalen onder de 150 euro) moeten gaan verzenden, zodat je geen extra belastingen moet betalen, maar ik weet niet of dit in totaal goedkoper is.
__________________ HPI Savage Z.28R HPI Firestorm 3.0 HPI MT2 .21 Max | |
| | |
| | #3657 (permalink) |
|
Mmm... Volgens mij hebben ze de eens zo overzichtelijke site veranderd. Je moet maar even goed gaan zoeken en ik neem aan dat het al best wel vaak op internet staat beschreven.
__________________ HPI Savage Z.28R HPI Firestorm 3.0 HPI MT2 .21 Max |
| | |
| | #3658 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Duiven
|
Hè Sjoerd, Bedankt voor je reactie. Had ik toen het geld maar, had ik die van jou kunnen kopen. Moet nu ook nog ff sparen en hou m'n oog op een 2e handsje. Maar ja weinig aanbod dus daarom mss wel een nieuwe.
__________________ Savage Flux HP with Spektrum DX3R Te Koop E-Revo Brushless (Black) Edition ERB(B)E |
| | |
| | #3659 (permalink) |
|
Het tweedehands aanbod is inderdaad zeer beperkt de laatste tijd, maar er zullen er binnenkort vast wel een paar verschijnen. Elke dag even marktplaats in de gaten houden en je kan er misschien één binnen slepen. Ik zoek altijd elke dag wel een paar termen, dus ik kan je, als je wilt, wel even aantikken als ik wat tegen kom.
__________________ HPI Savage Z.28R HPI Firestorm 3.0 HPI MT2 .21 Max |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |