![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
Is best wel? Ze vinden het een super ding! Normaal heb ik het niet zo op van kant en klaar gespoten kappen (hun kennelijk ook niet) maar ze vinden deze wel erg mooi ^^... Ben benieuwd. Citaat:
| |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2008 Locatie: Nederland, Maastricht Leeftijd: 19
Weblogartikelen: 1 |
Heet hij nou nog de gebruikelijke 2 of zelfs 3 versnellingsbak ? zal wel moeten denk ik anders zou hij nooit zo snel zijn.
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 29 april 2008 Locatie: Kinderdijk Leeftijd: 28
|
Heb zelf nu al een tijdje een e-revo en bij gebrek aan brushless motoren heb ik toendertijd een een Novak HV Pro setje gekocht de 6.5 versie. Ik rijd op 2x 2s dus 4s lipo totaal 5000mah. De truck heeft met dit setje al best veel power, trekt wheelies bij de vleet. Ik heb nu denk ik zo'n 40~50 keer gereden, altijd op zand/grond/modder en soms op asvalt. Ik heb nog nooit problemen met de aandrijflijn gehad. De enige 2 schades die ik tot nu toe heb gehad zijn de voorste houders van de wielen (de onderste zwarte plastic ophangingen). 1 keer tegen een stalen poot van een vuilnisbak gereden en 1 keer tegen een baksteen die in de modder lag De truck is extreem wendbaar en bij hoge snelheid kun je gerust alle bochten maken, ook met springen is de erevo lekker stabiel en ik land hem bijna altijd wel op de wielen. Edit: Het enige wat nu aan vervanging toe is zijn de shocks, deze zijn van fabriek af al niet de allerbeste... Ik ben nog op zoek naar goede vervangers. |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
check de middelste aandrijf as die naar achteren gaat. (dus, vanuit de center gearbox naar het achterste diff. ) deze is mij m'n vaders E-Maxx zo onderhand redelijk getordeerd. (zit een Novak 4.5T setje in, op 4S lipos ) dit is het enige swakke punt in de aandrijftrein, en dit is simpel te verhelpen door de metalen aandrijfassen van traxxas (bijvoorbeeld) te kopen.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | |
| | |
| | #53 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Ik heb de inhoud van de versnellingsbak gezien van de savage flux, nogal budget oplossing. ![]() Ze hebben niet veel aan de versnellingsbak veranderd. Er is geen koppeling meer maar ze houden gewoon de dubbele tandwielen, er is er dan wel 1 verdwenen omdat je geen 2-speed hebt maar het had ook anders opgelost kunnen worden...Lijkt net alsof ze in tijdnood kwamen Ik ben zelf een gewone savage x aan het ombouwen naar BL en dat is toch beter in mijn ogen. Ik gebruik gewoon de 2-versnellingsbak met Delrin tandwielen, onverwoestbaar en toch schakelen Ook hadden ze de savage wel langer mogen maken, FLM BL chassis is ook verlengd en dat maakt de wegligging veel beter! Ik zou dus niet voor de Savage Flux kiezen, maar voor de E-revo Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 36
|
Hoe universeler ze het houden,hoe lager de produktiekosten,en makkelijker wij het kunnen uitwisselen,en aan onderdelen kunnen komen..
__________________ Hpi Savage X4,6 4 big shocks version. |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Ziet er misschien beetje haastig uit, maar, het is goedkoper voor de verkoper (HPI) en de kopers (wij). Ik baal zelf van de versnellingsbak van mijn Losi LST die ik om ga bouwen naar brushless. Veel te ingewikkeld, ik ga ook zoveel mogelijk zooi uit die versnellingsbak halen... Prijs was trouwens al lang bekend? | |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Savage Flux is nog niet beschikbaar, ze worden nu pas sloom in Amerika geleverd, dus duurt nog wel even voordat die hier leverbaar is Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |