![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #722 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
En altijd een heeeel lang lont ![]() Rook
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #723 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Maar hij kon voor geen ene fuck lesgeven, dat was tevens mijn slechste vak, ik stond er een 4,6 gemiddeld voor...En we gaan heerlijk off-topic haha | |
| | |
| | #724 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
|
Je moet er wel rekening mee houden dat hier ook 12,13,14,15,16.. jarigen zijn op dit forum. Die zien het woord pijp bom, harde dreun, krater en denken leuk moet ik ook proberen! Ik geef toe.. illegaal vuurwerk is leuk en experimenteren is dat ook.. maar niet wanneer het met de verkeerde handen gebeurt. Edit: Haha, ja klopt ik had er zo 1 voor Duits... Hij kon echt vet goed orde houden en had altijd humor maar kon helaas niet goed les geven en ik heb sowieso geen aanleg voor talen... Hij had overigens maar 2 regels in de klas: 1. Respect voor elkaar hebben, 2. Niemand mag onder welke omstandigheden dan ook aan de A-Team spullen zitten. En ja.. offtopic Laatst gewijzigd door I Xyzyx I; 17 december 2009 om 20:08 |
| | |
| | #725 (permalink) |
|
Daarom geef ik mijn ontwerp/werkwijze ook niet prijs hier De dingen die ik nu heb gezegd kun je overal tegenkomen op het net en dan nog incl. een how to
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #726 (permalink) |
|
Het is puur het op ideeën zetten van mensen... dat je op internet alles wel kan vinden weet bijna iedereen wel. Kijk naar crofty bommen, bijna niemand kende die dingen maar het kost 10 seconde om op te zoeken hoe je zo'n ding maakt. Vervolgens raakt 1 debiel gewond, komt op het nieuws waarna gootsteen ontstopper zowat uitverkocht is door heel Nederland. |
| | |
| | #727 (permalink) |
|
Ach , diegene die meteen hyper worden bij het lezen van wat ik schreef hebben vaak al het hele net afgezocht naar how to's Dat kleine beetje wat ik heb gezegd ontketend echt geen reeks aan pijpbom incidenten , dat ligt meer aan de tijd van het jaar en wat er al gebeurd (is).
| | |
| | #728 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 18
| zeg het eens (Cas is mijn naam ik dacht ik zeg het erbij anders wordt het niet begrepen) maar je bedoelt KAS een samenstelling van kaliumnitraat(KNO3) en suiker met als gevolg smeltend ijzer
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| | |
| | #729 (permalink) |
|
@Savage It just takes 1 men @superboe KAS staat voor kalkammonsalpeter Het is dus ook geen samenstelling van kaliumnitraat en suiker.. en smeltend ijzer...?? Maar een samenstelling van Ammoniumnitraat en Calciumcarbonaat. |
| | |
| | #731 (permalink) | ||
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Citaat:
Stelletje aluminiumsulfaatchloridebombide27 nerds | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |