![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1471 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
sorry hoor ik ben een dagje ouder geworden vandaag ,maar wat bedoel je met calibreren?en hoe doe je dat ?
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #1473 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
|
Volgens mij was het zender aan ( alles centreren, throttle en steer ) daarna met de zender op volgas de auto aanzetten, krijg je een korte toon en na 2 sec een lange toon, dan vol remmen ( en weer een toon ) en daarna op neutraal zetten en dan krijg je weer een lange toon en na 2 sec een korte toon. Dat zou het moeten zijn, volgens manual dan. |
| | |
| | #1474 (permalink) |
|
gas doet hij rem ook maar bij neutraal geeft hij een ander lampje en toon aan als in het boekje staat.dan gaat rood en groen aan en blijft geel knipperen en piepen
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #1475 (permalink) |
|
volgend probleem ,flux vol gas van de werkbank ff volgas opo de grond gelegen batt losgegooit en nu draait de motor niet meer als hij op de grond staat voel ik geen weerstand zoals normaal.motor kapot???
| | |
| | #1477 (permalink) |
|
hoop het iig,maar de zender doet het nog steeds niet.heb het volgens het boekje gedaan maar als hij neutraal staat geeft hij vol gas en vol gas is remmen.ach morgen weer een dag ,word er nu een btje lijp van.
| | |
| | #1479 (permalink) |
|
thnx ,ga het morgen maar proberen met de banden eraf want hij stond net met de banden in de lucht maar door het spontane vol gas kreeg een band grip op de punt van mijn bankje en toen was hij weg.
| | |
| | #1480 (permalink) |
|
nou poging 3 ,als ik op de zender vol rem geef gaat de flux achteruit,en vol gas op de zender is neutraal.heb ook de orginele zender erop gezet en die doet hetzelfde.is er nog een manier om de esc te resetten?
| | |
| | #1482 (permalink) |
|
het probleem is nu dat ik er niet meer in kom omdat hij vol gas niet meer herkend denk.sta op het punt hem uit het raam te gooien!!!
| | |
| | #1484 (permalink) |
|
Filmpje maken heeft geen nut, gezien ik het via het boekje doe. aanzetten blinken alle lampjes, maar zodra ik calibreer doet de groene led niks. Het begint gewoon al bij het vol gas ingedrukt houden. Heb het zelfs al bij westcoast geprobeerd op de ERBE en daar doet hij hetzelfde. En met zijn esc doet de flux het wel gewoon.
| | |
| | #1485 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
Staat je EPA op max?
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |