![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Dat zou kunnen Halewijn, ik ben een goede kennis van de beheerder van het MTB-baantje rond het Wielerpaleis, ik fiets daar zelf ook regelmatig. Daarnaast ligt volgens mij ook nog een heel stuk ongebruikte grond. Foto komt er aan. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
De baan van de MVB is echter dichterbij voor jouw..als ik me niet vergis. Ik probeer er as zondag weer te zijn. Laat maar weten als je mee wilt..
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
| Citaat:
geef maar een seintje dan kunnen we wat afspreken | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: Hoorn nh Leeftijd: 40
| Citaat:
Kijk maar op www.alkmaar.nl daarna bij zoeken sport intypen en dan goed lezen. Je kan ook contact opzoeken met: Stichting Sportbureau AlkmaarZijperstraat 451823 CX ALKMAARTel.072-5272670Fax.072-5272679info@sportbureau-alkmaar.nl Ik weet dat zij wel eisen stellen en dat is onder andere dat er een vereniging of stichting moet zijn. Tadaa: AMCC Noord Holland Samen sta je sterk! Succes en coole pixs van jullie huidige terrein !Halewijn
__________________ l========l ['..] ’’''‘‘ [..'] ® XRAY X1012 Link Wide Ed. 235mm - MACH -XRAY X10 Link 200mm Rain Ed. | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Beste Halewijn, bedankt voor het opzoeken van de informatie. Ik ben echt gek van crossen, en heb met mijn kleine contract genoeg vrije tijd. Het mooie is ook dat we, om er mee te kunnen beginnen, eigenlijk niet meer nodig hebben dan een stuk braak liggende grond en een sponsor voor het huren van een shovel (met de hand scheppen is zwaar! en schiet niet op). Kijk, faciliteiten als een clubhuis, steiger, stopcontacten... zijn in principe niet echt nodig in het begin. Met andere woorden, het is best het overwegen waard om zoiets te beginnen. Zullen we ook niet moeten kunnen aantonen dat er veel gebruik van zal worden gemaakt? Zolang ik maar niet met mijn kop in de krant hoef, prima. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: Hoorn nh Leeftijd: 40
|
De gemeente kan als sponsor fungeren en voor een (officiel) stuk braak liggend grond en dmv een vereniging kan je aantonen dat er gebruik van gemaakt zal worden 1 + 1 = 2 Halewijn
__________________ l========l ['..] ’’''‘‘ [..'] ® XRAY X1012 Link Wide Ed. 235mm - MACH -XRAY X10 Link 200mm Rain Ed. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ehhh..Een vereniging is iets met leden, lijkt me. D.m.v. het aantal leden wordt het bestaansrecht bevestigt van een vereniging. Leden zijn dan ook weer een argument voor sponsoring, terwijl een gesponsorde vereniging ws. weer een aantrekkingskracht heeft op potencieele leden....Tja, wat een materie Lekker netwerken..is het ws het beste.. Ik vind jullie baan er trouwens best leuk uitzien...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 29 april 2009 om 23:52 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 41
|
Het opzetten van een vereniging is niet zo simpel. Al vele jaren steek ik veel energie en tijd in het AMCC, dat ook jaren nodig heeft gehad van de grond te komen. Ik zou voorlopig lekker door gaan met spitten en scheppen, als er problemen komen, of als je meer rijders zoekt kan het AMCC je zeker helpen.
__________________ LIFE IS TOO SHORT, ENJOY IT! |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Ziet er knap uit. Zo te zien is dat ter hoogte van de stort van GP Groot. Gewoon van genieten zo lang het kan. Zal zo wie zo nog wel even duren voor ze daar gaan bouwen, want het gaat niet zo hard op dit moment meer. Nu nog stroom en een kantine
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Guest
|
Hey Slashmaster, Wat een leuke baan, ik ben vanmiddag met mijn zoon wezen rijden met zijn nieuwe...Slash Veel leuker dan sprintjes trekken op de stoep en rondjes in de tuin. Volgens mij is de jump direct na de kuipbocht een beetje weggesleten, ik zal de volgende keer een schep in de auto gooien. Ga hier meer gebruik van maken (15 minuten van mij huis...)...hoop jullie daar een keer te zien ! Triumphboy |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| alkmaar, circuit, parcours, slash, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |