![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer Leeftijd: 39
| het makkelijkst is ff een PB`tje sturen naar de "topic-starter" met je email adres erbij
__________________ ** http://rcm-alkmaar.nl.Tamiya CR-01* ..2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless... groetjes Franz |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
Hallo Slashies ![]() Op de foto is er al een hoop narigheid afgedropen (dat zie je goed aan de bekleding in de auto). Nu nog schoonmaken De kap spoel ik af, maar hoe maak je het chassis nu makkelijk schoon ? Dat ziet er net zo uit.![]() @slashmaster: Ik wil graag ook eens met anderen rijden dus als de Summit, Firestorm en Df-02 buggy welkom zijn in "Slashland'
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Herinnering: morgen, om 15:30 in de Boekelermeer, rijden! Iedereen en alles is welkom. Eerst baantje rijden, dan oval. Incl. gratis Losi Micro-T en Tamiya Vintage Mazda 787b demo's. Bij regen: nee, maar de voorspelling is gunstig. Als je ze hebt; neem wat freq. kristallen mee want er komen steeds meer mensen. Trouwens, gezocht: baan Marshalls. Het blijft een lastig parcours. |
| | |
| | #97 (permalink) |
|
Hey, dit keer geen uitnodiging, maar gewoon even inventariseren. Wie wil / kan dit weekend rijden in de Boekelermeer? Meld even welke tijden je goed uitkomen. Als we niets lezen gaan BP en ik waarschijnlijk zaterdagmiddag rijden. Tot dan, Slash the Cash Master. |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 42
|
Om de gemeente op goede ideen te brengen heb ik een goed idee op deze site gezet: Verbeterdebuurt. Doe mee en draag bij aan een verbeterde buurt! iedere Alkmaarder kan daar goede ideeën of problemen op kwijt. |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2004 Locatie: Den Helder
|
Vandaag ook even lekker in het zonnetje gereden op de baan, het rijden ging erg lekker, alleen met de laatste accu, knalde ik op een kei na de jump, waardoor een draadje uit de ontvanger in geschoten, dus ik kon net weer even solderen ik moet de ESC dus nog beter gaan beschermen, meteen het RPM spul tot op het bod getest en dat ging erg lekker hier wat foto's : ![]()
__________________ Losi XXX-BK2 | Losi 8ight-E | Traxxas Slash |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2004 Locatie: Den Helder
|
het is goed te doen met dat mulle zand hoor, hij ging al een raket. ben helaas nog wel ff zoet met de ESC, dus vandaag gaat het niet meer worden. veel plezier
__________________ Losi XXX-BK2 | Losi 8ight-E | Traxxas Slash |
| | |
| | #105 (permalink) |
|
Hey Moonlight, het weer was prima zondag! Het parcours was wel redelijk, maar omdat er ook 1:10 buggy's rijden ben ik van plan om groot onderhoud te verrichten, om de boel een beetje vlak te krijgen. Waarschijnlijk wordt het weer zondagavond dat wij gaan. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| alkmaar, circuit, parcours, slash, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |