![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
| De Slayer en HPI van Lennart en Paul staan er net niet op... het kleine verstopte autootje achteraan was trouwens de snelste vanavond. Maar de volgende keer; wie zal het zeggen?
__________________ Snelheid zegt niets op een kleine baan... Laatst gewijzigd door Slashmaster; 15 augustus 2009 om 00:06 |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2008 Locatie: Alkmaar
|
Heren, Ik schaf binnenkort een FTX Fury 1:16 aan en vroeg me af of deze ook welkom is op de baan. Ik woon in omgeving Alkmaar dus vandaar mijn vraag! MVG JJ
__________________ E sky Lama V3 Xtreme -- E sky Lama V4 -- Proboat Blackjack 26 brushless -- Hobbyzone Champ -- Hobby King AXN Floater (to be build) |
| | |
| | #123 (permalink) |
|
Ben je grazy? Iedereen is welkom, jij en je auto ook, en al je familie en vrienden. Pas wel op, momenteel is het een mulle woestijn waar af en toe een hard stuk klei uit steekt. Dus; of je graaft je in, of je balanceert bovenop een kluit met je wielen in de lucht. Allebei in ieder geval erg grappig. De sfeer is altijd goed en er wordt 'sportief' gereden (...). Ik ken het type auto niet (zal wel even kijken) dat je gaat kopen maar onze ervaring is dat auto's met kleinere wielen het moeilijk kunnen hebben op de baan vanwege de ondergrond. Maar kom het gewoon proberen. Nog steeds geldt dat je mij je e-mail adres kunt doorgeven, zodat ik je in het 'ledenbestand' kan plaatsen, zodat je e-mails krijgt waarin staat hoe laat er gereden gaat worden. Aanstaande zondag zal er tussen 14:00 en 17:00 worden gereden, en 's avonds tussen 20:00 en 21:30 door een ander groepje (met mij er in). Tot dan.
__________________ Snelheid zegt niets op een kleine baan... |
| | |
| | #125 (permalink) |
|
Alle nieuwtjes en afspraken wat betreft ons baantje in de Boekelermeer zullen voortaan bij 'meetings' worden vermeld, in het hoofdmenu van modelbouwforum.nl Bij deze. PS zondag weer knallen!
| | |
| | #127 (permalink) |
|
...waarvoor hebben we dan die autootjes, om ze vol te hangen met blauw aluminium en ze op de plank te leggen? Nee, elk weekend de Boek in en rijden alsof er prijzen te winnen zijn. Schade? Niet zeiken, door rijden. Tot volgend weekend!
| | |
| | #128 (permalink) |
|
Het was zeer goed rijden aan de Amethiststraat, in de Boekelermeer bij Alkmaar. Ons vaste baantje ligt nog onder water, op deze nieuwe plek was het echter droog genieten. Dit was de opkomst: Met zomaar wat bashen leer je niet rijden en de kans op frontaal knallen is veel groter. Weet je wat zo'n E-Revo weegt?! Vandaar de groene corner markers; lekker deur tegen deur racen!
| | |
| | #129 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 37
|
Vanavond weer even gereden. toen de Slayer eindelijk liep was nijn ontvanger accu weer leeg. 40min is echt te weinig. In de winkel te accu getest deze was volgens hem goed, toch nog maar even terug naar de winkel om.de lader dan maar te vervangen. 2e accu is besteld, dus dat probleem behoord sowieso binnenkort tot het verleden.....
Laatst gewijzigd door The KEG; 3 juni 2010 om 09:49 |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2010 Locatie: Heiloo Leeftijd: 16
|
Hey, ik ben nieuw op dit forum maar ik en een vriend gaan allebij een Traxxas Rustler kopen, en we wonen in Heiloo. Ik vroeg me af of hier nog steeds regelmatig wordt gereden (of hij nog bestaat)? Dan komen wij daar ook wel een keertje rijden.
Laatst gewijzigd door Ruig; 23 december 2010 om 19:37 |
| | |
| | #132 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 januari 2005 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 51
| Citaat:
En er loopt een topic in Meetings wat meer actueel is http://www.modelbouwforum.nl/forums/...praken-76.html
__________________ Tamiya Lamborghini Cheetah [1978] - Tamiya TL01 Stadium Raider - Brushless Traxxas E-Maxx - Traxxas E-Revo Brushless Edition | |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
van slashmaster. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Heiloo Leeftijd: 17
|
Ik ga binnenkort samen met een vriend een Rustler (vxl) kopen. We hebben in Heiloo een bmx baan wat opzich wel vet is om op te rijden, maar dit ziet er eigenlijk ook wel heel erg vet uit! Ik wou weten is dit altijd open of is het op een afgesloten terrein? Laatste vraag is dit vlakbij het AZ stadion vlakbij dat industrie terrein? Alvast bedankt! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| alkmaar, circuit, parcours, slash, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |