![]() |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2008 Leeftijd: 32
|
hallo ,ik heb ook men lazer binnen maar er zit een andere motor in een thunder tiger 550 19 t met 24 tpion en ik vind deze niet zo snel rijden welke motor regelaar zou ik best plaatsen ,terug de origenele setup zoja dan graag de bestel nm of een andere setup wel geen super dure want de modeltrucks staan voorop ,de kyosho is maar voor in de weekends eens te crossen groeten en dank bij voorbaat Citaat:
__________________ groeten van kristof | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Sorry voor de topickick, maar ik had een vraagje over deze buggy. Ik heb de "Readyset" aangeschaft, en nu viel me op dat de antenne een flink stuk uit de koker steekt. Moet ik dat maar een beetje laten "flapperen" of inkorten? Of om de koker wikkelen en fixeren met een plakbandje? Het is echt een flink stuk.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Niemand met een ZX-5 Readyset die hierop kan antwoorden? Ik kan me niet voorstellen dat de antenne zover uit moet steken, het lijkt net een lang vaantje zo, maar ik wil natuurlijk ook geen problemen met het bereik krijgen als ik hem zou inkorten...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer Leeftijd: 39
|
volgens mij staat er in je hanleiding dat je de antenne NOOIT mag inkorten, dubbel doen, en langs de antennebuis terug naar beneden of eerste stukje in het ontvangerskastje laten, voor dat de antenne het buisje ingaat ff gekeken tussen mijn foto`s.. stak inderdaad ruim 15 cm uit het rietje https://picasaweb.google.com/aiky200...Mum6_a97ZmrUg# waarschijnlijk is de beste manier om er van af te zijn, een 2.4Ghz setje erbij te kopen
__________________ ....http://rcm-alkmaar.nl......Tamiya CR-01* 2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless groetjes Franz |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 31
|
Ik was even benieuwd naar dit topic aangezien ik ook met een Kyosho rij... Geen RTR weliswaar maar goed. Nu ik dit dan toch lees ook maar een reply: NOOIT DE ANTENNEDRAAD INKORTEN! Misschien dubbel, langs het rietje weer naar beneden en er een lang stuk krimkous omheen doen. Opkrullen is ook GEEN goed idee! Upgraden naar een Spektrum lijkt mij een goed plan. De oudere zender DX2/ DX3 (niet `R'/ 'S'/ 'R Pro') verdwijnen uit het aanbod en kunnen nu voor weinig geld worden aangeschaft. Gr, M
__________________ - Rij eens mee bij de MVB - | SRC BeNeLux Chairman | RCRacing.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 4wd, buggy, kyosho, lazer, zx-5 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |