![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Leeftijd: 16
|
koop geen ranger het is zwaar klote om aan onderdelen te komen. Zoals een nieuw setje banden,de rijregelaar ging bij mij kapot een nieuwe kost €40 !!!! kortom koop geen reely auto's het is troep koop maar een tamiya dat is 100x beter Laatst gewijzigd door daan1995; 18 september 2009 om 20:54 Reden: foutje |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Ach kijk , een die goed oplet dat het topic al oud is. GEDEGEN antwoord geeft op kritische vragen, en zelf ERVARING heeft, en niet maar zomaar blaat wat hij gehoord heeft. Emil (mod)
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2010 Leeftijd: 21
|
als ik jou was zou ik niet versie 1 halen van de ranger. 2e versie is beter kost maar 119 euro en heeft een topsnelheid van 75 km/h. kapot gaan ze niet als je er maar normaal mee omgaat en schoonhoud. nadeel alleen is dat conrad niet alle reserve onderdelen heeft van diet product. dus ik zou maar eens gaan kijken naar de reely ranger 4x4 ep brushles heb ik ook. topbak.! en als het tandwieltje versleten is ga je met een reserve tandwiel gewoon naar een modelbouw zaak die zetten die er dan in voor een kleine prijs. ik heb nog geen filmpje maar die zal ik wel binnen kort maken als je je mail geeft stuur ik em door als ik em heb mvg patrick |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 maart 2010 Locatie: Uden Leeftijd: 17
| Citaat:
Dus volgende keer een beetje anders reageren over een auto ( ansmann ) die je zelf niet eens hebt.
__________________ | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2009 Locatie: Almere Leeftijd: 28
|
Uhm.... Een Reely of een Reely? Dan neem ik een Traxxas, of een HPI, of een Tamiya (misschien vergeet ik nog een merk)... Is dat gek? Nee, neem geen Reely, zoek eens op google op Reely, veel "mooie" verhalen... |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: Utrecht (stad) Leeftijd: 22
|
Wat heb je nou aan een buggy waarvoor amper onderdelen te krijgen zijn.... Zou toch echt voor een beter iets gaan kijken.
__________________ Tamiya TT-01D Brushless (Mtr: EZRUN 13T, ESC: EZRUN 35A). Himoto Vega Tour. Brushless (Mtr: Robitronic 5,5T, ESC: Robitronic Speedstar 3,5). T.A. B4.1 Buggy Brushless (Mtr: Velineon 3500, ESC: Velineon VXL-3s). |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Waarschoot/oost-vlaanderen Leeftijd: 30
|
laat die jongen nu toch zijn speelgoed verdedigen??? wij weten toch wel beter! Citaat:
__________________ tamiya M05 & M06: tamiya trf416 WE: ofna Hyper 10TT : durango DEX410 : en voor de kids! ansmann macnum & tt01 typeR | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Waarschoot/oost-vlaanderen Leeftijd: 30
|
doel kicken ?? voetballer dan?? had de startdatum niet gezien! wie slaagt er eigenlijk steeds in om deze oude topic te gaan zoeken?
__________________ tamiya M05 & M06: tamiya trf416 WE: ofna Hyper 10TT : durango DEX410 : en voor de kids! ansmann macnum & tt01 typeR |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 maart 2010 Locatie: Uden Leeftijd: 17
| Citaat:
Wat ik wil zeggen dan je voor 170 euro een auto hebt die stock sneller en meer opties er op heeft. Misschien had ik net de versie die goed is want ik ben er zelf zeer te vreden over. Ik weet niet ofdat u een auto ( nieuw) vind in die prijs klasse die die dingen er al op heeft die ook redelijk goed is. Ik weet ook wel dat er beter auto's zijn. Maar ik rij zelf geen wedstrijden. Missschien is een academy iets? Die rijd echt super ligt. De tamiya onderdelen passen er ook op. Ik heb er een 12T corally in liggen en hij gaat echt wel lekker snel. IK ben er zelf heel te vreden over en ik vind deze auto's ( ansmann en academy ) goed. ( mijn mening )Maar dat heb je bij iedere auto dat iedereen zijn eigen mening er over heeft. Ik heb met de tamiya TGS bijvoorbeeld geen goede ervaring. Tijdens het 4e tankje is hij uitgefikt....
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, kopen, welke |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |