![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hoi, Ik heb ene vraagje. welke auto kan ik beter kopen? (allebij heb ik ze bij conrad gezien) Een reely buggy ranger of een reely buggy rhino? De reely buggy ranger is deze: ![]() En de reely buggy rhino is deze: Ik geef je de conrad site van allebij de buggý's wel even, Reely buggy rhino: Typ bij conrad reely buggy rhino en dan de tweede en de reely buggy ranger: typ bij conrad reely buggy ranger en dan kom je er vanzelf. P.S. Kan er iemand een filmpje ervoor zoeken van allebij de auto's waar ze rijden? Want ik kan er daar ook geen filmpjes over vinden. Alvast bedankt. |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
| Citaat: |
|
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
geef mensen eventueel de kans om te reageren . met de bovenstaande reactie jaag je ze wel weg denk ik . geduld is een schone zaak . en als dat te lang duurt moet je zelf maar verder zoeken denk ik . groeten wiebe mod.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2009 Leeftijd: 31
|
Rustig man!!! Je hebt in totaal 25 min gewacht op een antwoord... Zo gaat het nooit lukken. Ik kan maar 1 ding zeggen: naar wat ik hoor van mensen die reely ooit gekocht hebben: koop het NIET. Het is rommel en gaat zeer snel kapot. Tenzij je natuurlijk maar een keer of 5 wilt rijden en dan je rommel (want dat is het) wegsmijten. Goedkoop, dat is alles wat je over reely kan zeggen. You get what you pay for...
__________________ losi xxx-t cr (6,5T), losi xxx cr (10,5T), 2x x-ray m18 pro (CC sidewinder 8000kV), axial ax-10, t2m dirt devil, Nikko Dictator 3 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
|
naar wat ik hoor van mensen die reely ooit gekocht hebben: koop het NIET. Het is rommel en gaat zeer snel kapot. Wat een onzin het is in iedergeval 10 keer beter dan Ansmann en gelijkwaardig aan Carson
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 18
|
ben hiermee ook akkoord! Ik heb zelf een rex en die kan na 2 jaar zelf het brushless geweld van een 1700kv set aan! grtzzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
| Citaat:
__________________ Laatst gewijzigd door Kyosho dbx - V-one s3; 24 juli 2009 om 13:24 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2009 Leeftijd: 31
| Citaat:
kanker is 10x erger dan mexicaanse griep, dus ik wil mexicaanse griep nee dank je... ik blijf liever gezond en koop liever een degelijke auto
__________________ losi xxx-t cr (6,5T), losi xxx cr (10,5T), 2x x-ray m18 pro (CC sidewinder 8000kV), axial ax-10, t2m dirt devil, Nikko Dictator 3 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, kopen, welke |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |