![]() |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2010 Locatie: Tilburg
|
Wat is de ideale gewichtsverdeling voor en achter voor een SC10? Ik heb vorige week op de klei gereden en vind dat de achterkant erg snel omgaat. En ik stond achter nog wel op Pro-Line Caliber M3 banden .Moet ik nu lood gaan plakken?
__________________ | RC4WD Trailfinder Hilux | Team Associated SC10 Bully Dog Speed Technologies | Traxxas Slash CHM | |
| | |
| | #68 (permalink) |
|
Wil onderdelen kopen om mijn SC10 om te bouwen naar 12mm hex adapters. Daarvoor zijn oa de volgende assen nodig: ![]() Wat ik niet begrijp is dat er een verjonging in de as zit, hoe kunnen de lagers nu steun geven aan deze assen? (dat het werkt neem ik aan maar hoe werkt het?)
__________________ | RC4WD Trailfinder Hilux | Team Associated SC10 Bully Dog Speed Technologies | Traxxas Slash CHM | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Ik heb niet zo'n ding, maar ik vermoed dat er bij de verjonging ook geen lager zal zitten. Ik vermoedt dat je er eerst een lager op zal moeten schuiven die tegen de kraag aan rust. Daarna het veerringetje erop klikken en het tweede lager erop schuiven. Zo iets.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007
|
de lagers zitten net als in een wiel of de achter hub in beide kanten in het plastic geduwd, in het midden zit niks ander dan wat dikker plastic om de lager op hun plek te houden, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar het zit net als bij de achterhub uiteindelijk, daarom heb je voor de conversie andere voorhubs nodig
|
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
| Citaat: B4.1 12mm Hex Drive: Team Associated - Champions By Design - Nitro and Electric RC Cars de vernouwing is voor de as die standaard op de sc10 ( de kingpin ). ik zou ook niet weten waarom er een C clipje op komt. maare komen de standaard voorwiel lagers van asso erin?? gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. | |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
Zijn de lagers, met inch maten, hier lokaal verkrijgbaar aan redelijke prijzen? Gisteren een lager in mijn Slash kapot gereden (na 10 min. was de pret dus al over, reservelagers en gereedschappen lagen thuis) door lang gras wat in de assen gedraaid was. De "rubber" ring was hierdoor kapot gegaan en het lager zat vol zand en vast. Daarom wil ik voor de SC10 ook wat reservespul hebben.
| | |
| | #75 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
hoppa. SC10 Hex Conversion Question - R/C Tech Forums even lezen en al je vragen betreft de conversie naar hex op je sc10 zijn beantwoord rc spullen en toebehoren kopen in NL tegen redelijke prijzen is een utopie. bestel je SC10 benodigdheden op liquidrc en je lagers van ebay ofzo. scheelt je al vele euro's tov als je dit klusje in NL gaat aanschaffen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |