![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: oudkarspel Leeftijd: 43
|
nu is mijn ontvanger stuk van mijn 27 mhz stampede vxl heeft iemand nog een ontvanger voor mij te koop? of weet iemand of je ook een ontvanger van een ander merk erop kan zetten? (wel de kristallen overzetten natuurlijk)
__________________ Stampede xl5 en stampede vxl 2x Bandit slash 4x4 summit mmm 6s graupner px1 cat |
| | |
| | #93 (permalink) |
|
ik ben er nu dus achter dat het mn esc is. mijn groene lampje gaat wel branden maar hij doet niets , niet vooruit en niet achteruit lampje knippert ook niet maar blijft konstant branden. iemand een idee wat dit kan wezen? of wat voor spanning ik moet meten op welke draden? alvast bedankt
__________________ Stampede xl5 en stampede vxl 2x Bandit slash 4x4 summit mmm 6s graupner px1 cat |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Doet hij het ook als je de servo van de regeaar eraf haalt ???
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #96 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb wel geprobeert om de stuuservo en de esc om te wisselen , dan stuurt hij met de gashandel maar hij reageert niet op het stuur(de moter) ik heb ook al een andere ontvanger geprobeert maar dat mocht ook niet baten
__________________ Stampede xl5 en stampede vxl 2x Bandit slash 4x4 summit mmm 6s graupner px1 cat | |
| | |
| | #98 (permalink) | |
| Citaat:
![]() maar de moter is goed ik heb nl ook al een ander geprobeert
__________________ Stampede xl5 en stampede vxl 2x Bandit slash 4x4 summit mmm 6s graupner px1 cat | |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
uhm? nee, een brushless motor kan je niet rechtstreeks op de accu aansluiten, beetje zelfde als een drie fase motor.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #101 (permalink) |
|
ik heb mijn regelaar van mijn vxl gesloopt en ben nu op zoek naar iets nieuws nou ben ik een goeie regelaar tegen gekomen en de beste man heeft er ook nog een motortje bij. nou is dat motortje star wound? weet iemand wat dat betekent? ik heb wel gelezen dat er star en delta wound motors zijn maar ik weet niet wat het verschil is. alvast bedankt gr Mike
| | |
| | #102 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Hier een handige reactie van mkrusedc : klik Voor als je het niet kunt lezen (weet niet of je geregistreerd moet zijn of niet): Citaat:
| |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2009 Locatie: Kesteren Leeftijd: 15
|
weet iemand of je de antenne buis ook kan inkorten op de stampede?dat je de antenne buis inkort tot onder de kap en een stuk van de antenne om de zenderkast heen wikkel?? ik heb al geprobeerd zonder in te korten, en de buis er van af gehaald, om de zenderkast heen te wikkelen maar dat werkt niet.
Laatst gewijzigd door robert96; 12 november 2009 om 07:12 |
| | |
| | #104 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Inkorten kan wel,maar knip dan de rest af..... Ik zou hem iig niet zover inkorten dat hij onder de kap komt..... Maar het overtollige wat uit het buisje steekt mag je af knippen, dat is beter dan ergens anders oprollen....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2009 Locatie: Westerbork, drenthe Leeftijd: 21
|
Ik zou hem niet korter afknippen/oprollen want dan krijg je veel meer storing dan normaal, heb er ervaring mee. Gewoon doen wat in de handleiding staat tenzij je storing niet erg vind.
__________________ Traxxas Stampede VXL, 2s 4000mah hardcase LiPo ASSAN RX, Traxxas Slash 4x4 VXL, Turnigy 2s 5000mah hardcase LiPo, Futaba 3PKS |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |