![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1501 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
|
straks ga ik achter een slash 4x4 brushless, ben eens benieuwd of hij echt zo leuk rijd of hier allemaal gezegd word
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s |
| |
| | #1502 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: brabant,omgeving oss Leeftijd: 35
| Citaat:
rij er ook bijna elke dag mee regen of zonneschijn dus dan mag het ook verslijten zolang ik maar lol heb
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ | |
| |
| | #1503 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s | |
| |
| | #1504 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
En dan zeggen ze dat de boot uit amerika lang duurt. heb een pakketje van Dinball besteld, is half februari verstuurd en ligt nu al meer dan 2 weken bij de douane. Die doen ook maar wat volgens mij. ![]() ![]() En dat terwijl de container binnen een dag gecleared was En HK is ook niet al te rap zeg. Heb al een MAAND spullen in backorder staan. ![]()
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's Laatst gewijzigd door DJLeonardo; 14 maart 2010 om 11:00 |
| |
| | #1506 (permalink) |
|
Ja dat komt goed hoor
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| |
| | #1508 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb ook eens iets bij dinball bestelt en in 5 dagen was dat bij mij aangekomen uit hong kong! was opgestuurd als gift en was gemarkeerd als 30dollar. het was een groot pakket ter waarde van 250euro trouwens.
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s | |
| |
| | #1509 (permalink) |
|
Dat bedoel ik. Dit is mijn 3e pakketje van hun. Vorigen waren ook binnen 2 weken binnen.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| |
| | #1511 (permalink) |
|
Gefeliciteerd man! ![]() ![]()
| |
| | #1513 (permalink) |
|
goed bezig murky maar welke banden had je nu gebruikt in de race? de orginele of hetgeen wat erop je foto staat. ps:weer de lager vd slipperclutch naar de mallemoeren iemand meer problemen daarmee. gelukkig nu wel op tijd achtergekomen,alhoewel ik kwam nog maar 1 kogeltje tegen de rest was verdwenen
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ Laatst gewijzigd door slashbasher; 15 maart 2010 om 08:56 |
| |
| | #1514 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
Heb je al iets aan je wagen gedaan om vuil bij de middenas en het slipper weg te houden? het afdekplaatje boven de middenas loopt niet helemaal door tot aan de slipper. hier zou je wat rubber kunnen plaatsen van bijvoorbeeld een binnenband van een fiets. ook zou je wat moeten doen aan het gat in het chassis waar de as doorheen loopt. hierover zijn al dingen gepost. succes!
|
| |
| | #1515 (permalink) |
|
ja de krimpkous zit om me as dus daar kan weinig in. maar ik vind het vreemd dat alleen dat lager kapot loopt!! want bij de wielen moet toch meer vuil komen en bij de diff ook. en die hebben nog niet veel geleden. en ja een stukje binnenband daarop maken staat zo goedkoop en denk dat je daar het vuil niet echt mee buitenhoud,of je moet wel heel secuur te werk gaan. zit eerder te denken om een afdek plaatje te maken van een stuk koifilter,alleen de traxxas afdekplaatjes houden ook niet al het vuil buiten dus heeft het dan wel zin??? ja gaat iets afdekken en daardoor komt er weer meer warmte wat niet weg kan. dus ik denk dat ik maar eens voor een middendiff ga kijken want hier word ik niet vrolijk van. en dan heb ik meteen 2 problemen opgelost
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |