![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2007 Locatie: Amsterdam
|
amainhobbies heeft 'm al te koop staan en op de website van traxxas staat ie ook al: Traxxas-Slash 4x4 |
| |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Ik zie 'm idd:Amainhobbies Maar even rekenen: Je krijgt niet: de 2.4 ghz zender en accucell dit zou je op marktplaats 70-80 euro op kunnen leveren Je krijgt dan wel de alu onderdeeltjes (60-70 dollar) de bigbore set (50-60 dollar) center diff (32 dollar) Front and rear swaybars (? 15 dollar?) kap maakt niet uit geen slechte deal dus eigenlijk... als je al een zender hebt tenminste
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Ziet er inderdaad interessant uit die platinum edition!! Alle opties die erop zitten zijn wel nuttig; alu op de juiste plaatsen (op die plaatsen heb ik ook allemaal alu), goede shocks, centerdiff is vooral op tracks erg nuttig samen met de swaybars.
|
| |
| | #154 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ach....Je moet wat te knutselen hebben. In principe snap ik deze upgrade "marketing technisch" wel, maar zou er zelf niet voor gaan. Eerst de auto standaard ontdekken..lijkt me veel leuker
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| |
| | #155 (permalink) |
|
Eens. De bigbores heb ik al besteld en bovendien zijn die yeahracings alu shocks erg goedkoop en ook erg goed. Het diff vind ik niet eens altijd zo handig en de alu onderdelen zijn ook niet altijd handig. Bij het bashen gaan ze misschien krom en de nieuwe plastic onderdeln zouden beter zijn dan de oude (volgens traxxas) Hoe dan ook een mooi alternatief.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
ik vind het ook een mooi pakket. zeker een aanrader als je geen 2,4Ghz zender/ontvanger combo nodig hebt nadeel is weer dat je met een platinum editie niet kan meerijden in een eventueel op te zetten stock klasse in club verband. persoonlijk zou ik de RTR kit kiezen, wat ik ook gedaan heb. de traxxas 2.4Ghz set gaat in mijn 2WD slash, mijn spektrum gaat dan in de 4WD slash die alu onderdelen op de platinum is nergens voor nodig. alleen maar bling. ik heb in een jaar nog nooit 1 van die kunstof onderdelen kapot gehad. de centerdiff komt op de plek van de slipperclutch. ikzelf geef dan de voorkeur aan de slipperclutch de bigbores op de platinum zijn wel een verbetering. dus straks voor mij : een slash 4x4 stock klasse een slash 2wd unlimited klasse |
| |
| | #157 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
| Citaat:
Dat het alu met bashen krom gaat weet ik niet, ik heb STRC alu op de plaatsen waar de Slash Platinum alu heeft en dat heeft toch al heel wat bashes overleefd. Achja, zelf wacht ik lekker op een of andere roller zodat ik mijn eigen banden/velgen/motor/esc/ en eventueel andere gewenste upgrades erop kan zetten. | |
| |
| | #158 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
| Citaat:
blijkbaar vind ik de vergelijking net zo vreemd als traxxas zelf. je krijgt het cent.diff er los bij. en is snel te verwisselen met de slipper. staat op de site van traxxas. | |
| |
| | #159 (permalink) |
|
Dat houdt dus in dat de slipperclutch in het center diff zit ingebouwd....
| |
| | #160 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
Qua zender idem.....
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog | |
| |
| | #161 (permalink) |
|
aangezien er bij ons op de club er al 6 a 7 besteld zijn. gaan er stemmen op om er bij de clubwedstrijden een aparte stock klasse in te voeren voor deze 4x4.. 99% van de 2wd slashes zijn al modified. die zullen uitkomen in de modified klasse of de unlimited klasse ( of hoe die klasse ook heet ) als er een 4x4 stock klasse komt bij ons voor deze slash. dat is juist hartstikke leuk. alls standaard op mischien een servo na, en je eigen zender/ontvanger combo.. |
| |
| | #162 (permalink) |
|
| |
| | #164 (permalink) |
|
enne... waar zijn alle avatars gebleven, of zien jullie ze wel?
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |