![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | ||
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
| Citaat:
Citaat:
Maar ik vermoed dat jij te hard bent voor jezelf. | ||
| |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2009 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 48
|
We zitten hier allemaal om wijzer te worden en kennis te delen. Het kan toch niet zo zijn dat je alleen maar wat mag zeggen hiero als je de slimste bent... Af en toe eens uitglijden geeft nix. En nu weer verder kletsen over de nieuwe Traxxas! Je kan de VXL upgraden maar Mamba Max: gaat dat wel werken met 1x lipo, of moeten er dan 2 naast elkaar rechtop in dat bakje? |
| |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2004 Locatie: Den Helder
|
daar zullen ze dan wel een verhoogde batterystrap voor uitbrengen zodat je een wat grotere accu erin kwijt kan of mischien 2 x 7,4V lipo.
__________________ Losi XXX-BK2 | Losi 8ight-E | Traxxas Slash |
| |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2009 Locatie: belgie,tessenderlo Leeftijd: 25
|
ik heb de gewone slash 2wd gekocht op de dag dat ze de slash 4x4 voorstelde (08-10-09) en moet zegge dat ik nog geen moment spijt heb de bijgeleverde 2,4ghz is zeker beter dan een gewone fm zender alleen jammer dat de ontvanger niet zal werken op mijn spektrum zender (nu is het gewoon weggesmeten geldt voor mij) een batterij er bij is altijd leuk, een stap dichter bij een echte RTR |
| |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2009 Locatie: Zwijndrecht Leeftijd: 38
|
Het lijkt mij ook wel een stoere wagen ... misschien dat ik tzt mijn Rustler VXL er wel op inruil.
__________________ Boot: H&M Bluebird en Graupner BX-3000 | Auto's: Traxxas Slash 4x4 VXL, E-Revo 1/16 VXL en Tamiya TT-01 Brushless |
| |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: Landen (BE)
| Is dat ook in Europa? Of laat de release nog wat langer op zich wachten in Europa? Die prijs zal dan wel 399€ worden zeker?
__________________ Tamiya; DB01/TT01/TA04/DF03Ra - Losi; XXX-BK2 - Traxxas; Slash BL & 2.4Ghz & 7.4v |
| |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
|
Ik weet nu al wat er op mijn verjaardag, sinterklaas en kerst lijstje zal staan Wel een super slimme timing van traxxas, ben benieuwd hoeveel van die auto's in amerika onder de kerstboom zullen staan. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |