![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #6211 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Randstad - redelijk aan de kust
| Citaat:
Wat bedoel je met "daar maak ik alleen een strookje onder" en waarvoor? Bedankt voor de tip met die tape, proberen kan geen kwaad, wil wat langer met dat chassis doen vandaar de bescherming.
__________________ SLASH 4x4 | |
| |
| | #6212 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: brabant,omgeving oss Leeftijd: 35
|
het remt niet alleen af maar het houd ook echt geen steen tegen. als je geen krassen wilt,moet je er ook niet mee gaan rijden.
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ |
| |
| | #6213 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Nee ik heb geen 4x4 meer. De SLice is voor de Slash 2WD. Ik heb nog de oude versie en ik wilde de nieuwe. De oude gaat in de verkoop denk ik. Met strook je bedoel ik hetvolgende: Als je b.v. bij een buggy een voor- en achter skid plate hebt zoals deze: ![]() dan beschermen die het chassis op de plekken waar ze het meeste de grond raken. Ik trek het stuk tussen die 2 plaatsjes door zodat het 1 strook wordt. Een beetje zoals deze maar dan uit een stuk aluminum plaat (1mm)
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| |
| | #6214 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Vanwege diverse problemen, met het openen van dit grote topic, is er een deel 2 aangemaakt... mvrg: Emil
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |