![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #751 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Heeft er iemand ervaringen met RC Lab Lipo's? Kan er een stel kopen maar ben niet bekend met dit merk. Laat staan de kwaliteit..
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| |
| | #753 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Over het algemeen zou ik erg voorzichtig zijn met alu up-grade's als het om de performance gaat. Alu verbuigt, kunstsof veert mee (en terug). Voor de looks is alu schitterend
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| |
| | #754 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
mijn advies: begin niet aan aluminium. 80% van de alu hopups is blingbling en voegt niets toe aan je auto. als je een keertje stuitert is het krom en als je het recht wilt buigen breekt het af. sommige onderdelen zullen wel een voordeel bieden.. misschien alu schokdempers. of alu hubs bij erg koud weer want dan is plastic snel bros en breekbaar.. |
| |
| | #757 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Komt er dus op neer dat we liever een hubje breken als een draagarm of bulkhead/diffcase....Om nog maar te zwijgen over schade aan chassis, assen etc.. Tja...iets moet breken.....Dan maar het goedkoopste...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 22 januari 2010 om 14:59 |
| |
| | #758 (permalink) |
|
Vanavond even de eerste serieuse meters gemaakt. Wat ik lastig vond, de achterkant haalt de voorkant zo snel in.. 360 op commando zal maar zeggen. Ook bij het wegtrekken vanuit stilstand stond ie zo 360 graden gedraaid, om dan (gelukkig) wel weer de goede kant op verder te gaan. 1e keer was leuk, maar nu wil ik dat er wel uithalen. Maar waar te beginnen?
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| |
| | #760 (permalink) |
|
Nee, wat heeft dat voor invloed op de koers vastheid dan?
| |
| | #761 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
wat mij opvalt is dat de wielen/banden die meegeleverd worden bij de 4x4 volgens mij een stuk harder zijn dan die meegeleverd worden bij de 2wd. ik heb onderin mijn dempers een klein stukje brandstofslag gedaan om te voorkomen dat als je de vering helemaal indrukt de bodemplaat op de grond slaat. met de stock 4x4 banden stopt mijn slash een paar milimeter voor hij de grond raakt. nu had ik nieuwe 4x2 banden onder de 4x4 geschroeft en op precies dezelfde manier mijn vering ingedrukt en nu raakt de bodem van de 4x4 gewoon de grond. je drukt iets makkelijker de 4x2 banden in dan de 4x4 banden is mijn conclusie |
| |
| | #765 (permalink) |
|
Heb net nog even de kap er af gehaald, en zie een giga toe-out. Alsof het na een paar minuten rijden pas lekker is "ingedaald" en zichtbaar wordt
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |