![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
| ![]() ![]() Slash 4x4 Traxxas Part #6808 Introductory tour: http://www.traxxas.com/products/elec...r/default.html Slash 4X4 VIDEOS: http://www.traxxas.com/products/elec...#/portfolio-08
![]() Maximum Traction ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tuning Precision
![]()
![]() No part of the Slash 4X4 was overlooked in the quest for durability, precision, and performance The new dual-bellcrank design pivots on rubber-sealed ball bearings for smooth action in the harshest conditions, and an integrated cam-type servo saver protects the gears from crash impacts without sacrificing steering precision. ![]() Officially-licensed BFGoodrich Mud-Terrain T/A tires ![]() ![]()
Available separately:
__________________ Instagram: Radio_Control Laatst gewijzigd door diver; 11 oktober 2009 om 00:00 |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Even de topic tittel aangepast, zat een typo in Ontopic: Het lijkt me dat deze kwetsbaarder is dan de ouwe slash,vanwege de ophanging aan de voor en achterkant. De verbinding van de bodemplaat naar de aandrijving zeg maar... Maar goed als je hem enkel gebruikt waarvoor hij bedoelt is, zal het meevallen... Je moet ook niet de halfpipe jumps maken met een slash...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Ben echt benieuwd naar mods van deze wagen. Met wat bredere armen en driveshafts, kleinere bumpers en andere body en eventueel nog offset wielen voor extra breedte kan dit een leuke 4WD Rustler worden, lol. Complimenten op de startpost! |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
| Citaat:
ja het lijken maar 2 boutjes te zijn maar dat kan ik me niet voorstellen!!
__________________ Instagram: Radio_Control | |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Je moet ook niet zonder de skid plates rijden, die dingen hebben meer functies dan alleen maar glijden. Laatst gewijzigd door SCRT Pilot; 11 oktober 2009 om 08:05 | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
| Citaat:
Haha geweldig, hij is nog niet leverbaar maar we zijn al aan het upgraden Ik had gisteren ook het idee om een topic te openen, maar niet zo mooi als "diver" gedaan heeft, complimenten. Ben zeer benieuwd wanneer er geleverd kan gaan worden, hopelijk niet zoals bij de 1/16......iedere keer een maandje later... En dan nog wachten dat ie eindelijk ook in europa / nederland geleverd wordt. Bijna had ik een 2WD slash erbij gekocht, nu wacht ik toch nog maar heel eventjes.......... Laatst gewijzigd door vonkentrekker; 11 oktober 2009 om 10:03 | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2009 Locatie: Arnhem
| Onder 400 dollar. Hij staat op 1 amerikaanse website genoemd voor 399.99 dollar. Anderen zullen er nog wel iets onder gaan. Wel jammer dat het inclusief lader en een 8,4 volt 3000mAh accu is. Straks doen ze er ook nog 8 alkaline penlites bij voor de zender :-S
__________________ 1988 Kyosho Ultima, 1990 Tamiya Clodbuster, 1991 Kyosho Double Dare, 1996 Shumacher Storm, 2002 Traxxas E-Maxx, 2004 E-Maxx, 2007 E-Maxx maal 2, 2009 E-Revo Brushless Ed. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Daarom. De dollar prijs zal hier wel weer de euro prijs worden. Ik vind de 4wd slash opzich wel een gaaf concept, maar ik blijf toch bij mijn vertrouwde 2wd.
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |