![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
|
De mmm is van zichzelf inderdaad NIET waterdicht. Vandaar dat veel mensen er alles aan doen om het water buiten te houden. De regelaar openmaken doet niet de garantie vervallen. Er is zelfs op de website van castle creations een "how-to" te vinden. Garantie vervalt natuurlijk wel als je er zelf wat aan kapot maakt tijdens het openmaken. Ook het waterproof maken zal de garantie doen vervallen (gelukkig is liquid tape weer makkelijk te verwijderen).
__________________ |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2009 Locatie: eeklo Leeftijd: 33
|
dat vind ik nu ook een groot nadeel van ERBE dat de MMM niet waterdicht zijn, als je de filmpjes op youtube ziet hoe simple het is om deze waterdicht te maken, om het zelf te doen zou ik het niet proberen, maar als ze dat gewoon in de productie hadden gestoken waren er niet zoveel klachten geweest, voor die 699euro mocht dit wel, als je elke keer moet wachten tot het droog is hier in belgie ,dan zal je nog niet teveel moeten rijden, geeft er trouwens iemand een idee hoe je de MMM ietsje beter kan beschermen ,maar zonder MMM open te maken? dit mag ook waarschijnlijk niet afgesloten worden |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Waarschoot/oost-vlaanderen Leeftijd: 31
|
hier zie ne eeklonaar!das zeldzaam hier op het forum!
__________________ Gens ace , xerun ,tamiya trf417: Xray t3 2011: durango DEX410 : schumacher cougar spec11: Futaba 4pk Laatst gewijzigd door dafke; 13 januari 2010 om 11:52 |
| | |
| | #154 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed | |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2007 Locatie: hoorn Leeftijd: 34
|
heren jullie zijn duidelijk. ik heb een sterk vermoeden dat hij een domme dure fout heeft gemaakt. kon hij ook niet weten eigelijk. en die dik gedrukte letters hebben we ook gelezen na het rijden is er in nederland ook een bedrijf die die dingen zou kunnen repareren ? gr ray |
| | |
| | #157 (permalink) | |
| Citaat:
Al voor gehad met m'n buggy. Aan het rijden in een wijde en daar lag 1 grote plas waar je de wei opmoest. Ik wil bijtanken, rij naar mij, auto gaat over kop door een klein putje met bultje erachter, blijft spinnen in de lucht en natuurlijk recht in die plas water.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed | |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Waarschoot/oost-vlaanderen Leeftijd: 31
|
doen we zekers .eens afspreken.maar wel als he wat droger is .kennen jullie het crosparcour naast de vaart in lovendegem? hier een filmpje van deze zomer. YouTube - e-revo traxxas sunday fun ik weet het .het is hier wel niet gepast.maart ik kan moelijk een topic openen.alleen voor streekgenoten! dat spul laten ze hier overkomen van amerika.maar volgens mij zijn er goeie alternatieven die we hier kunnen vinden hoor.ik ben zelf op zoek naar een goede vervanger voor dit! |
| | |
| | #159 (permalink) |
|
Ik passeer daar dagelijks, maar kweet da ni liggen
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
| plastidip.eu gewoon in nederland (roermond)
|
| | |
| | #161 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
| Citaat:
Na het netjes open maken van de regelaar, bleek dat de + en de - draad van de aan en uitschakelaar net na de printplaat was gescheurd. Bij naders inspectie zag je duidelijk dat de draadjes klem hadden gezeten, waarschijnlijk is dit door de trillingen gekomen Hij heeft dit netjes opgelost, door de + en de - aan elkaar te verbinden, enige nadeel is dat de aan en uit schakelaar er nu tussen uit gehaald. Misschien toch even netjes openmaken, en hopen dat dit ´bij je broer ook het geval is
__________________ DX7 * Quad * FPV * | |
| | |
| | #162 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 september 2009 Locatie: Arnhem
| Citaat:
Accu los gehaald en alles op laten drogen. Bij mij bleek uiteindelijk de motor gesneuveld om mij nog duistere reden (moet nog aan sectie onderworpen worden). Er is dus hoop voor de regelaar. Aangezien ik vanuit het verleden goede ervaring mee heb, heb ik de regelaar wel direct in de tectyl (underbody coating) gezet. Nu geen problemen meer met in de sneeuw rijden.
__________________ Standard is so ... not entirelly unlike dull | |
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Citaat:
@Peter Hoe wil je een brushless motor slopen? Ik kan niet bepaald iets bedenken wat je er aan kan slopen behalve dat je de rotor demagnetiseert... De andere dingen moet je toch wel merken aan de buitenkant? | |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Lager die uitloopt?, magneten die los laten van de as door te hoge temperaturen
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |