![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #286 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
nee natuurlijk niet ,baal er gewoon van dat ik er niet overheen mocht rijden gister.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #289 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
|
Nee, geen schade...De revo heeft het goed uitgehouden. Aan de andere kant zat een klein stukje aflopend daarna een vlak stuk. Met de hoge sprongen landde ik op dat vlakke stuk en kon ik rechts er weer af rijden. Dit deed ik op gevoel aangezien ik de auto niet kon zien.
__________________ |
| | |
| | #291 (permalink) |
|
Ja klopt, dat is de 1/10 revo. Zo kort draaien kan alleen maar door je stuuruitslag aan te passen. Paar dingen zijn daar voor nodig. Je moet ten eerste het buitenste gaatje van je servo arm gebruiken (of een langere, liefst alu, arm monteren). En daarnaast moet je de stops aanpassen. Dat kan je doen aan de hand van deze handleiding: Traxxas Support FAQ - [Pit Pass] RevoŽ 3.3 Tuning and Setup Guide - Part IV
__________________ |
| | |
| | #292 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Wevelgem B. Wvl Leeftijd: 41
|
thks dat zal een werkje zijn voor morgen. Wat die standard banden betreft, fpp niet echt tevreden (wel mijn fout van in het zand te rijden zijn ze voor de vuilnisemmer)en zoek nu ook banden voor onroad, heb jij een aanrader waar en wat type?
|
| | |
| | #294 (permalink) | |
| Citaat:
Dit zijn goede bandjes. Deze op blast of tremor velgen en je kunt leuk onroad rijden (gebruik ze ook in het skatepark). Wel los kopen (dus niet voorgelijmd) en de banden tapen voordat je ze erop zet. Dat moet je eigenlijk met alle banden doen. Het gaatje in de velg dicht laten/maken en een klein gaatje in de band maken (met een ponstang). Zo kan het zand niet via de velg in de band komen. En als er al zand in zit, wordt dit er door het gaatje van de band uitgeslingerd. Die roadrages zijn volgens mij ook wel in orde, maar vind ze niet zo mooi staan.
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |