![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 36
|
Onderstaande E-Revo is inmiddels niet meer in mijn bezit. Heb er een jaar met heel veel plezier mee gereden, maar ben inmiddels overgestapt naar een Mugen MBX-6Te. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van! Heb een hele tijd zonder gezeten, maar het begon toch weer te kriebelen. Boten zijn erg gaaf, maar een auto erbij is ook weer leuk. Wilde geen herrie, dus het moest electro worden en dan gelijk maar een snelle: De ERBE. Inmiddels is er al een hoop aan veranderd. Hier een fotootje van hoe ie er nu uit ziet: ![]() Veel tips heb ik al op het Traxxas Forum gekregen, maar als er mensen zijn die er nog meer hebben, dan hoor ik ze graag! Meer info verder in dit topic...
__________________ Laatst gewijzigd door PIR3lly; 16 november 2010 om 14:33 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
|
mooi mooi! zeker die velgen! en ga je er een andere body op steken?
__________________ You've been hit by, you've been struck by a smooth criminal TE KOOP: mijn Straatrace Rustler VXL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 36
|
Bedankt voor de leuke reacties! Andere body weet ik nog niet. Eerst deze maar eens gebruiken, als ie aan vervanging toe is, dan kan ik nog wel eens gaan kijken naar een andere. Maar eigenlijk vind ik deze body wel gaaf. Wel ga ik eerst eens die phaltline banden van de blast velgen halen. Zoals veel mensen al gezegd hadden, houdt ie niet op dat chrome. Net even gereden en inderdaad, hij begint al los te komen. Dus banden eraf, velgen goed schuren en opnieuw lijmen. Iemand een aanrader voor goede lijm? Weet wel dat door de offset van de velg en het lager zetten van de ophanging, deze een stuk stabieler ligt. Omslaan doet ie al bijna niet meer. @murky123. Rijd jij ook ergens in de buurt toevallig? Ik heb geen idee waar ik in onze regio een leuk baantje kan vinden.
__________________ Laatst gewijzigd door PIR3lly; 13 oktober 2009 om 14:13 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Leukste baan is momenteel in Purmerend de dichtsbijzijnde. Misschien binnenkort in Maarssenbroek, Raco2000. Dichterbij is Bergschenhoek, maar dat baantje is te smal voor al jou geweld. Zet er inderdaad éérugh strak uit.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen M-03/T3-011 (in aanbouw)/Transponder 6609697 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 42
| Citaat:
Is een kwestie van doseren Ik rijd zo nu en dan met een losi 1/8 Truggy op een 1/10, 1/16 baantje..... met ee nbeetje beheersing lukt het vrij aardig | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 11 oktober 2007 Locatie: Gouda Leeftijd: 42
|
Mooie auto! je mist alleen nog de Castle Blower voor op de motor. Oeps die krijg ik aan het einde van de week binnen en volgens mij heb ik er dan nog een over
__________________ Traxxas E-REVO Brushless Edition - Spektrum DX3.0 - TQ 2.4 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 33
|
Bij een bepaalde RC zaak in Bussum verkopen ze seconde lijm die zo dun is als water en echt nog SECONDE lijm is. Ideaal voor het lijmen van banden. Echt zeer listig spul. Handschoenen aan en veiligheidsbril op! Daar plak je zonder moeite een olifant mee aan het plafond. Kost maar paar euri's. Blauw flesje, met daarop de alles zeggende titel "sekunde kleber" (In Nederland niet helemaal legaal.... Dat zegt doorgaans niks natuurlijk, maar in dit geval wel!) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
@ MMirage, ik heb CA Glue thin, dus ook heel vloeibaar en echt seconden lijm, maar als je dan toch voor de eerste keer banden gaat lijmen is het wel handig dat je iets meer tijd hebt om de band goed in de bead te krijgen. Vandaar dat ik ook altijd medium aanraad |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 augustus 2009 Leeftijd: 42
|
Deze tip had ik eerder ook gelezen en vanavond was het zover! Heb de medium variant gebruikt (had ook wel de thick besteld, maar deze was erg dik). Eerst 1 kant gedaan, toen 3 uurtjes gewacht en zojuist de andere kant gedaan: GEEN CENTJE PIJN. Lijkt allemaal goed te zijn gegaan. Was mijn eerste keer. (Ik heb Mashers 2000 op RPM Clawz met offset gelijmd en komen onder een Rustler VXL met aangepaste pinion/spur). El Rey Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |