![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #152 (permalink) |
| Guest
|
neej aan de voorkant zitten 2 lagers met daar tussen een plastic ring met nummer P4 uit mijn hoofd gezegd, die blauwe allu propellor shaft heb ik trouwens al. ik laat het hier voor nu maar lekker bij ik vergelijk het wel is een keer met een andere tt-01 als ik een keer op een club kom. |
|
| | #157 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ LIVE IN THE FAST LANE | |
| | |
| | #159 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #160 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Mijn conrad regelaar is overleden Accu + --> Motor + ---> Regelaar + en Accu - --> Regelaar - --> Motor - Alleen de koolborstels bij mijn motortje zijn al op | |
|
| | #161 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dat van die koolborstels was me ook al opgevallen........ Ik vraag me alleen af of je gewoon kan doorrijden totdat hij stopt of moet je eerder vervangen? | |
|
| | #162 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #163 (permalink) |
| Guest
|
hey guys heb een nieuwe wedstrijkap ontworpen, dis het eindresultaat: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=18963 |
|
| | #164 (permalink) |
| Guest
|
ik heb mijn auto getest, flex echt! maar mensen die ook een 28T rijden, geef ik eff een nodig advies, het tandwiel (motor) moet speling hebben met het andere tandwiel, anders word de motor te heet, plus dat als je dat doet de auto erg hard gaat. groot verschil, werkt wel! o ja, je moet de gaten in stand B zetten en niet in A als je nog stock rijd, je auto draai je dan letterlijk kapot |
|
| | #165 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |