![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1696 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2010 Locatie: Hoorn Leeftijd: 26
|
Nee geen failsave er tussen en ook niet in de zender (in ontvanger weer ik niet?) zender is 27 MHz. 15u borstel. Geen vreemde geluiden of trillingen. Hij deed het hiervoor prima in mijn hpi? Of het komt door de ontvanger of door zjeraar zegt? |
| | |
| | #1697 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
zou kunnen dat de draaden idd te dicht bij elkaar liggen. maar m2 meter lijkt het me sterk. als je nu eens de zender aanzet en dan de auto. dan ga je sturen en loop je weg van de auto. blijft hij dan wel goed sturen. als het na 15 meter lopen nog steeds goed is, geef je even gas. en kijk wat hij dan doet. als hij na 2 meter het niet meer doet. kan het zijn dat de antene draad inwendig stuk is. of je cristal kan ook stuk zijn. ps zet je auto even op een bokje, als je storing krijgt rijd hij er teminste niet vandoor. even testen dus. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #1701 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Gezien er geen TA02 Topic is, hier even een off-topic vraagje. Ik heb hier een Tamiya Alfa Romeo 155 V6 TI staan, op basis van een TA02 chassis. De auto is voorzien van vele optie's waaronder een Kyosho Mega Thunder 22t motor. Deze setup is natuurlijk alweer zo'n 15 jaar oud. Dus de Kyosho motor zou best eens gedateert kunnen wezen. Mag wel iets sneller...vind ik... Welke motor en bijpassende pinion zou ik het beste kunnen gebruiken? Of moet ik de het spulletje lekker laten zitten? Alvast bedankt!!
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #1703 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Is idd een 27T welke er in de Rallycup gebruikt wordt. Maar ben er nog niet uit. Vind het ergens zonde om deze auto door de bagger te smijten. Het karretje heeft alleen nog maar een vlakke baan gezien (destijds op de baan van HFFC) en is nog puntgaaf...Op de normale bodem krasjes na..
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #1704 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
|
Ga vandaag de TT01 maar weer is uitlaten lekker weer, zonnetje erbij wat kun je nog meer wensen. Ik benieuwt hoe lang een 8000mah lipo het uithoudt met een silvercan
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #1706 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2010 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26
|
gister een sperdiff op de achteras gemonteerd. hierbij gebruikt gemaakt van een TL01 dogbone en wielas(cup). dit omdat de originele niet passen. Het komt het driften wel ten goede, de slip is meer te controleren. edit: en deze TL01 asjes breken aan de lopende band. Nu toch maar een manier verzonnen om de tt01 cups op de sperdiff te monteren (2mm gaatje boren zodat het asje erdoorheen kan) . Laatst gewijzigd door R.C.-Alcoholist; 14 maart 2010 om 02:30 |
| | |
| | #1707 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2009 Leeftijd: 17
|
Kan zoiets in een TT-01E zonder al te veel te veranderen? ![]() ![]() COR50050 BRUSHLESS CAR SET CORALLY 13 DELTA € 79.00 SPECIALE PRIJS, NORMAAL: 129.95 BRUSHLESS REGELAAR MET 380 WATT MOTOR Sensorloze 2e generatie Brushless regelaar / motor combinatie, volgens de nieuwste techniek. Deze regelaar werkt met borstelloze motoren zonder sensor. Deze regelaar geeft je het beste van twee werelden: de gelijkmatige accelleratie van een sensor motor op lage toeren, met de snellere acceleratie en hogere snelheid en efficiency van een sensorloze motor. De regelaar is klein (50 x 27 x 17mm) en licht (+/- 50 gram, afhankelijk van de bedrading), en heeft geen los hangende grote condensatoren. De regelaar is voorzien van vooruit - rem en achteruit. De motor is een DELTA GEWIKKELDE 13 turns brushless (ongeveer vergelijkbaar met een 9 wikkelingen ster geschakelde motor), sensorloos, met aluminium endbells aan beide kanten, 2 kogellagers en een composite huis. Door voor een relatief wat lichter magneetveld te kiezen, is de accelleratie soepel en wordt voorkomen dat de transmissie snel beschadigt, maar toch levert deze motor een gemiddeld vermogen van 360 watt (bijna 0.5PK!) bij gebruik met 7.2V NiMh accu's. Bij gebruik met een goede 2 cellen Lipo accu ligt het max vermogen boven de 400W. De motor heeft standaard afmetingen en inbouwmaat zoals gebruikelijk in elektrisch aangedreven 1/10 auto's, en past dus overal in. Werkt probleemloos 1/10 in toerwagens, in zwaardere buggies en trucks kan als er wat mindere NuMh accu's gebruikt worden, soms toch een aarzelende start optreden, maar bij gebruik met Lipo's is er geen probleem. Of is een ezrun setje beter? |
| | |
| | #1708 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
| Citaat: heel zeker weten doe ik het niet, maar ik geloof ergens op dit forum gelezen te hebben dat deze setjes nogal heel veel last van cogging (opstartschokken) hebben. Zou je eens even na moeten zoeken
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive | |
| | |
| | #1709 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 maart 2009
| Citaat:
Mvg Olivier | |
| | |
| | #1710 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
wat is er mis met sensorless voor een recreatierijder? niets volgens mij
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |