![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2026 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! | |
| | |
| | #2027 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
hey, kunnen jullie een paar zo goedkoop mogelijke servo's aanraden? -het liefst bij pkracing of rcracingtwente. -het moet goed zijn om te driften.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #2031 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Heerenveen
| Citaat:
| |
| | |
| | #2032 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2010 Locatie: Poortugaal Leeftijd: 17
| je hoeft natuurlijk niet alles van het zelfde merk te kopen, zoek een site van een winkel bij jou in de buurt en ga daar eens kijke wat voor electronica je hebt voor welke prijs, dan kun je voor jezelf bepalen wat je erin wilt hebben (goedkoopste, beste, set waarmee je nog kunt upgraden enz)
__________________ corally assassin master edition + ezrun 5,5t combo setje= beest!!! achtig goed |
| | |
| | #2033 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2010 Leeftijd: 39
|
Hoi, tijdens de kerstvakantie heb ik een nieuwe TT01 in elkaar gezet en nu al enkele malen gereden hoe vaak moeten de aandrijf assen van de wielen schoon gemaakt/gesmeerd worden? Na het rijden blaas ik het chassis even schoon met m'n compressor.
Laatst gewijzigd door E Hamers; 15 januari 2011 om 21:06 |
| | |
| | #2034 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
als je er buiten over straat rij, hoeft hij niet uitelkaar. met de compressor is voldoende. na 25 tot 30 accu's even de lagers na kijken en een beetje olie er op. motor ook er uit en olie op de lagers. verder niks aan doen. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #2035 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2010 Leeftijd: 39
|
De vier aandrijf assen van de wielen lijkt me toch het beste dat je die regelmatig moet schoon moet maken en smeren om slijtage tegen te gaan. Of valt dit reuze mee. De auto is volledig gelagerd met kogellagers die met teflon zijn afgewerkt. (onderhouds vrij?). Wel vind ik dat deze auto iets wat speling heeft in de stuur inrichting, hebben ze dat allemaal. Een rechte lijn rijden gaat toch best redelijk. |
| | |
| | #2036 (permalink) |
|
als he de plastic aandrijving hebt hoef je er geen vet of olie in of op te doen. dat trekt en houd het vuil juist tussen en in de aandrijving vast. de stuurlink zou je kunnen vervangen door 1 van allu. en dan de gene van het merk van 3racing. deze vind ik het beste van alle andere hopups die er zijn, zelfs beter dan van tamiya zelf. deze is compleet met kogellagers. dus de speeling zit dus dan alleen in de kogelkwikling. en dat is bijna niks. even een linkje. 3Racing Bearing Steering Track For TT01E TT01-E31/BU - Hopup Parts | For TAMIYA | TT01E - rcMart.com - gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #2038 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
| Tamiya regelaars hebben het al moeilijk met de carson cup machien. Dit werd meermaals bewezen op de vorige tamiyacup. Ik zou dus een andere regelaar kopen als je van plan bent sneller te gaan rijden..
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #2039 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2005 Locatie: den haag
|
Maar de standaard motor van tamiya heeft 23T, en de carsoncupmachine 27T. Dus dan zou ik opzich toch nog een andere snellere 23T erop kunnen zetten? Vandaag nieuwe velgjes binnen. Had nieuwe koptelefoon besteld en die velgjes maar meteen bij gedaan. Vind het er zelf leuker uitzien! De volgende keer bestel ik die audi r8 kap van conrad hehe Before ![]() Uploaded with ImageShack.us After ![]() Uploaded with ImageShack.us |
| | |
| | #2040 (permalink) |
|
nee de standaard motor van tamiya is ook 27T. en de regelaar zou de 23T wel aankunnen als je hem niet zwaarder gaat vertanden. gr Sander.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |