![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #197 (permalink) |
| Guest
|
'ben net nog naar school geweest maar die dual layer printplaat van 3 MM is goed bruikbaar het is nauwlijks buigbaar. ik kan vast ooit wel is een plaatje meenemen, heeft iemand misschien een uitleg en foto van wat er allemaal in dat carbon upperdeck pakket zit, nog iets van adaptertjes, en afmetingen van dat ding. |
|
| | #199 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...966580692&rd=1 | |
|
| | #200 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Citaat:
| ||
|
| | #201 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Ik koop al een tijdje op ebay, zelfs in verre landen en heb nog nooit een probleem gehad. betekent natuurlijk niet dat er geen 'oplichters' op ebay zitten, maar door goed de feedback te bekijken, en op forums naar ervaringen te zoeken kom je een heel eind. | ||
|
| | #202 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #203 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #207 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
hebben wel eens de tandjes van het hoofdtandwiel waar de cardanas in valt gebroken. ik heb de kapotte tandjes er uit gehaald en toen het ringetje wat normaal over de houdertjes van het hoofdtandwiel schuift aan het hoofdtandwiel vastgelijmd met Mesa lijm. daarna in het ringetje netjes een gleufje gemaakt met een mesje(waar de cardanas invalt), nu heeft de cardanas geen ruimte om eruit te schieten en vervolgens het hoofdtandwiel kapot te maken. ik rij er zelf nu al enkele weken mee en het gaat perfect | |
|
| | #208 (permalink) |
| Guest
|
prima idee, zoals mischien al eerder vermeld in dit topic.. mijn hele tandwielkast naar de knoppen gereden dankzij een schroefje.. BTW, beetje plakband, en je maakt je auto (TT-01) waterdicht het is eigenlijk ook een beetje een rallyauto.... kijk 2 blz trug voor het watertestje.. de auto , rijd nu nog steeds, en als er wat is merk ik dat zondag op de baan wel P.s de 28T werkt perfect in combinatie met de 55T. wel heb ik hem in motorgat D, en ik heb er een corally single 27T rebuildable in zitten. |
|
| | #210 (permalink) |
| Guest
|
kheb mijn eerste zelfgemaakt onderdeel gemaakt( nouja bijna dan) http://img158.exs.cx/gal.php?g=aluachterplaat6de.jpg daar staan wat foto's ik moet alleen nog wat gaten boren voor de schroeven. hiernaar ga ik denk ik ongeveer hetzelfde maken voor de voorkant en daarna dat carbon plaatje voor boven aan je chassis, maar dan van epoxy. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |