![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Amsterdam
|
Ik heb even een vraagje wat los staat van het actuele onderwerp, maja :P Ik heb een foto nodig van een spurgear van een TT-01. Het liefste 2 foto's, van elke kant 1. En ik wil ook graag een echte foto, dus niet eentje van internet, want daar kan je het niet goed op zien. Wie van de TT-01 rijders zou zo vriendelijk willen zijn om mij hieraan te helpen. Mijn dank is groot |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
| http://home.hccnet.nl/bas.spaans/spur1.jpg http://home.hccnet.nl/bas.spaans/spur2.jpg Oeps, zie net dat ik mn df-02 spur gefotografeerd heb, maar die is op het aantal tandjes en de diameter na exact hetzelfde... |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Nuenen Leeftijd: 22
|
weet je wat irritant is? kan iemand zeggen of ik de verkeerde heb gekregen ofzo? of kan ik wel een overbrenging wagen?
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Guest
|
je moet de stand vd motor veranderen dmv de motorsteun, dan kan je het 28t motortandwiel gebruiken met het 55t versnellingstandwiel. daar loopt ie al een stukkie harder van. je kan een schema hiervan vinden in je bouwtekening! succes sander |
|
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb gister weer inkopen gedaan 24/25 tands motortandwiel 55/58 spur tandwiel Alu aandrijfaf Metalen motorhouder Ik had al kogellagers, olie schokdempers en een no limet 90A snelheidsregelaar. Welke motor is nu aan te raden ik zit zelf te denken aan een 15 turns, maar welk merk is nu aan te raden |
|
| | #21 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Kwaliteit bv. een corally pro editie 50,- Goedkoop b.v. een peak jaguar 30,- Beide kogelgelagerd en met afneembare endbell. | |
|
| | #23 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #24 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #25 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #26 (permalink) | |||
| Guest
| Citaat:
Hij loopt nu trouwens 33 KM/h met een standaard 540 motortje Ben benieuwd hoe hard hij straks gaat met bv een 15 turns | |||
|
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
Bij ons in de straat staan de lantarenpalen 30 meter uit elkaar en dan meet ik(mijn moeder eigenlijk) hoe lang hij er over doet om van lantaren paal tot lantarenpaal te rijden (3,76 sec) dan reken ik de snelheid zo uit 60 : 3,76(a) is 15,96 dan doe ik 30(b) * 15,96 is 478,8 478,8 * 60 is 28728 METER per uur 28728 : 1000 = 28 kmpu :P om jouw snelheid uit te rekenen moet je bij a de tijd in vullen en bij B de afstand bij de gemeette tijd
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
dat doe ik ook :P maar dat is misschien een beetje moeilijk uitleggen ik neem meestal een stuk van 6 lantarenpalen ! ik had hierboven gewoon door 5 gedeeld :P
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |