![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #380 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
|
niet met zekerheid, maar: -alu aandrijf-as -diff's -alu koelribben dat van die alu motor-montage plaat verbaast me, want die zit bij de DF tenopzichte v/d TT gespiegeld, en heeft aan de vlakke zijde uit het midden een uisparing... dat ie dan past...
__________________ LIVE IN THE FAST LANE |
| | |
| | #381 (permalink) |
| Guest
|
verslag gaat niet door helaasde wedstrijd was in het "water" gevallen.. het was te wisse;vallig voor een wedstrijd.. er werd ook erg democratisch gestemd "ahum" maar mijn TT-01 is soort van kilometer telling gedaan, hij rijd +- 50 kmph!! lekker voor een TT-01 he>? |
|
| | #383 (permalink) |
| Guest
|
Hello ppls, Ik heb een nieuwe lamborghini gallardo kap van HPI (190mm). En nu moet ik zorgen dat die kap mooi op mn TT-01 komt te zitten. Mijn body-mounts zitten nu op de plaats van de rode stippen. Maar als ik daar de body-gaten in mn kap maak steken de mounts door mijn voorruit, en dat is niet zo mooi Om de gaten op een mooie plek te kunnen maken moeten mijn body-mounts op de groene stippen komen te staan.. Is dit mogelijk? Ik kan de body-mounts niet omdraaien zodat deze aan de kant van de veren komen te staan.. Weet iemand een manier om dit op te lossen? En is het misschien mogelijk om de body-mounts op de plek van de blauwe stippen te plaatsen? Thnx alvast! Gtrz, GQ |
|
| | #384 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
|
ik ken 't probleem, ik heb een orginele Tamiya 1:8 mini cooper kap op mijn TT-01 wetene tekrijgen, de bodypost kwamen ook ter hoogte van het achterraam, maar met een aanpassing heb ik het kunnen maken zoals het hoort, op de orginele uitsparingen van de mini cooper kap. op de blauwe stippen: pak 4 lange bodypost, zaag de haakse bevesteging er af, boor vanuit de gezaagde kant, met boortje 2 of 3mm ens tuk van 20mm ofzo door de bodyposts, tap M2.5 schroefdraad er in, en monteer de bodyposts met lange M2.5 boutjes en moertjes van uit de onderkant van de B-parts/chassis vast.
__________________ LIVE IN THE FAST LANE |
| | |
| | #389 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |