![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Guest
|
tsja ik ik heb nu een fietscomputertje op mijn auto gezet jammer dat ik 2.5 inch banden heb en dat ding minimaal 5 inch kan instellen, oplossing: snelheid door de factor 2 delen nadeel: ik kan niet harder dan 50 want dan houd mijn teller op :P die lantaarnpaal theorie is ook goed maar hoe kan ik dat het beste meten, of kan ik dat navragen/opzoeken? dat uitreken kan makklijker je rijdt 30 met in 3.76 seconden en dus 30/3.76 dus 7.98 M/S X3.6 is 28.72KM/H |
|
| | #32 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #34 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #35 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #36 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Standaart Diff met tandwielen. voornamelijk gebruikt in ofraod Ball diff is instelbaar met kogeltjes voornamelijk gebruikt in Onroad auto's, waardoor je auto beter in te stellen (meestal is je voordiff wat strakker als je achter diff en dit kun je niet met een standaart tandwiel diff) One way Diff, word gebruikt op lange circuits waardoor je auto minder afremd voor een bocht,. Ook heb je nog een Spool Dit is een locked diff, en deze gebruik je voornamelijk op kort binnen circuits waar je veel trekkracht nodig hebt en veel koppel. Groet Robo
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Guest
|
hey luitjes aangezien dit het ''tt-01 forum'' is........ ik heb een klein vraagje: ik ga als mijn banden zijn versleten ze eraf halen en dan ga ik driften kan dit gaat niks kapot ( aandrijfassen) gaat de motor over zijn toeren.. graag antwoorden als je er wat over weet, niks gaan roepen.. :P |
|
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Ik denk dat dat niet slim is, aangezien je auto een stuk lager komt te liggen zal de onderkant tegen de grond aan schuren, gevolg is heel veel krassen of een breuk, ook je motor zal erg veel toeren draaien, en zal dus een stuk heter worden. Voor je aandrijf assen is het niet denderden, maar ach het kan er mee door. Groet robo
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
volgens mij is er ook niet echt fun aan ik had een keer k'nex wielen er op gezet daar kon je al niet meee rijden . je kunt je velgen toch ook op nieuw gebruiken?? waarom al dat geweld?? en het lijkt me ook niet goed omdat je dan veel slechtere demping hebt
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
| Citaat:
| |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |