![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Guest
|
Ik ben nog steeds aan het klooien met men carson schokbrekertjes, die staan nog veel te strak volgens mij |
|
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Danielson Probeer het aantal gaatjes op je demper zuiger op 3 of 4 te zetten. Zo niet dan kun je ook de olie veranderen. ik heb hier: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=18312 Wat olie te koop staan, ik raad de W40 demper olie aan Groet Robo
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Iemand ervaring met die carson schokbrekertjes? | |
|
| | #50 (permalink) | |||
| Guest
| Citaat:
mzzl sander | |||
|
| | #51 (permalink) | ||
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. | ||
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Misschien is het slim om eerst een foto te plaatsen zo dat wij je kunnen helpen ? Want met deze uitleg kan ik je weingi helpen. Groet Robo
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
ik heb dat truukje al eens meer met standaard tamiya oliegevulde dempers gedaan. je neemt de originele demper zuiger eruit (dit is vaak een vast rond dingetje, met 2 sleufjes aan de zijkant) je hebt dan nodig: 2x tamiya 50598 ![]() 2x tamiya 50601 ![]() dan nog wat 2mm? c clipjes om de gaatjes dan gewoon je nieuwe demper zuiger, met verschillende mogelijkheden gaatjes monteren en klaar! werkt bij tamiya dempers, misschien ook wel bij (c)onra(a)d dempers Kun je 28t gebruiken??? huh dat is nieuw voor mij! naar mijn weten is 25 tands het maximum... waar haal je die info vandaan?
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
maak van je TT-01 4x4 een achterwiel aangedreven ! verwijder van de voorste aandrijfasjes ALLEEN de metalen dwarspennetjes in die in de fugees zitten, OF aan de cardan zijde, en de voorste aandrijving ligt er dan uit!, volledige aandrijving op je achterwielen! have fun !
__________________ LIVE IN THE FAST LANE | |
| | |
| | #56 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. | |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
|
of een losse achterkant en de voorbanden die grip gaan zoeken... en zich zo vastkrabben aan het wegdek dan glijdt je achterkant weg en de voorkant trekt gewoon alles in de goede richting |
| | |
| | #58 (permalink) |
|
Heb ik nog NOOIT van gehoord maar het zel wel waar zijn maar als ik dat doe springen mijn voorbanden centimeters hoog de lucht in (stuiteren) ik heb ook ergens gelezen dat je met een plastic mof rond de wielen een groot spectakel krijgt, "alsof je op ijs rijdt "stond erbij
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #59 (permalink) | ||
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
| Citaat:
| ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |