![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #723 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
|
ik heb wel gezien hoor, dat dune stukjes/strookjes aluminium werden gebruikt. het bewegen van de motor doet ie ook wel als je een nieuw chassis gebruikt, maar doordat er al een klein beetje speling in zit, word het blijkbaar al steeds groter. let wel, ik reed ook al de schroeven los, setje iets dikkere/langere er in kan is dan een beste optie.
__________________ LIVE IN THE FAST LANE |
| | |
| | #724 (permalink) |
| Guest
|
maar de schroeven zitten cker wel vast alleen nu door de speling met de motor , gaat steeds de tandwielen kapot om dat de afstand dan ineens net iets te groot is. verder gaat het nog wel goed. de auto wordt nu klaargemaakt als 2e auto want me kameraad heeft nu een xray gekocht. :P |
|
| | #725 (permalink) |
| Guest
|
klopt het dat de tt-01 een stuk langzamer is dan een CCT? heb sinds kort een tt01, eerst een cct gehad. en heb vandaag voor het eerst buiten gereden. mijn tt01 is een stuk langzamer met dezelfde motor, klopt dit? rijdt met 19t, met die cct haalde is makkelijk de 50-60, nu kom ik niet eens aan de helft.
|
|
| | #726 (permalink) |
| Guest
|
een CCT is een super asfalt knaller. Ding is niet voor niets nog steeds 1 van de snellere auto's. Maar daarentegen is hij een stuk moeilijker te besturen. Een tt-01 is een stuk vriendelijker en daar kun je op den duur ook behoorlijk hard mee gaan, alleen moet je m wel goed vertanden en zorgen dat ie goed soepel loopt |
|
| | #728 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
| Citaat:
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT | |
| | |
| | #730 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
ooit al eens de tandwielen en outdrives gezien op een TT01 die niet goed in elkaar zit hans? teveel wrijving, kunnen gewoon vervormen...
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #731 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #732 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ LIVE IN THE FAST LANE | |
| | |
| ||||||