![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
| Citaat:
| |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Guest
| Citaat: Ik ga volgende week een avondje naar PKracing in dordrecht, hebben hun veel onderdelen voor de TT-01? |
|
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2004 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 20
|
Kijk op hun site:www.pkracing.nl
__________________ /Mini-Lst Brushless/Mini-Lst/Mini-t Brushless/RC18T Brushless/E-Revo/ Mamba,Graupner,MIP,Exotek,Proline,Hype,RPM etc.... |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
ik ga vanaavond naar de praxis een stukje buis halen en dan kijken wat het best drift :P
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Guest
|
hey ik heb net van stukjes buis ff stukjes gezaagt en om me banden gedaan. dat driften is echt gaaf!! ik rij zonder kap, en als de motor te warm word stop ik even.. dus hij kan nooit te warm worden. omndat dah pvc buisje om mijn band zit raakt me chassis ook nie de grond!! ik ga het morgen ff op asfalt proberen, ik heb net in de huiskamer getest groetjes steef |
|
| | #69 (permalink) |
| Guest
|
effe over dat driften, de meeste filmpjes die je kan vinden op het net van rc driften zijn electro auto's. je hebt bv yokomo die maakt speciale driftauto's de zgn driftpackages, daar zitten banden op met plastic ringen waarmee je makkelijk kan driften. je kan dit natuurlijk ook zelf maken door gewoon pvc ringen om je banden heen te doen wat betreft het warm worden van je motor zal het wel mee vallen je moet nl een beetje met het gas spelen om een mooie drift te maken. ik zou adviseren om op een mooie vlakke parkeerplaats een circuit te bouwen met pilonnetjes en te oefenen. ik heb het geprobeerd met alleen achter maar dat werkt niet je moet alle vier de wielen doen. om alleen op je velgen te rijden zou ik niet doen heb ik ook een keer geprobeerd en is idd te laag voor je bodem. het is overigens niet te vergelijken met het echte driften omdat hierbij gebruik wordt gemaakt van de kracht vd motor en het gebruik vd handrem.(1:1) succes sander |
|
| | #70 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Wat betreft het driften, dat gaat nu wel erg offtopic... | |
|
| | #71 (permalink) |
| Guest
|
Dat er op een 1:1 auto de handrem gebruikt word maakt op zich niet zo veel uit, de meeste regelaars zijn gewoon zo in te stellen dat je auto gelijk remt. Het grootste verschil met 1:1 is denkik wel dat er daar voorwielaangedreven auto's worden gebruikt. Maar ik moet toegeven 4x4 aangedreven rc auto's doen het toch het beste. Ikzelf heb ooit met een TT-01 op de velgen gereden (banden waren er toevallig afgevlogen na slechte lijm |
|
| | #72 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #73 (permalink) | |||
| Guest
| Citaat:
| |||
|
| | #74 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Je kan bij benadering : 2000/1500 =1,33 dus 33% langer rijden met de 2000 accu tov de 1500. | |
|
| | #75 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Wat bestreft de rijstijl, gewoon leuk optrekken, en een beetje slippen, niet echt constant rijden. Conditie is niet echt denderend, ik ben ook maar net begonnen En wat bedoel je met 'te zwaar vertanden', ik heb hem nu op 25/55 staan. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |