![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #751 (permalink) | |||
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Nuenen Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com | |||
| | |
| | #752 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com | |
| | |
| | #753 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: Capelle a/d ijssel Leeftijd: 19
| Citaat:
mijn auto is ook rtr en ik heb een regelaar die max 27turns aankan nadat deze is gecrashed heb ik alle feds vervangen voor 120 amp feds en ze onder een loeier van een coolblock gezet dit heeft me een paar euro gekost(5 ofzo) en nu rijd ik met een 18turns motor rond en hij heeft gen kik dat hij het niet aankan... sorry dit moest eventjes kwijt...
__________________ Mijn bootje: H&M X-Ray, Super mooi gebouwd door Michiel met een vleugje Hendrick en wat van mijzelf | |
| | |
| | #754 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2005 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
evenals ook het afdekkapje. bij demontage zat ook alles vast TT is leuk om mee te rijden tot zeg maar 17 turns, anders sloop je het. ik denk dat ik maar over ga strax op de xray T2 als ie uit komt, weer eens wat anders, eerst sparen of een TA05....
__________________ LIVE IN THE FAST LANE | |
| | |
| | #755 (permalink) | |
|
@ furiousnl: Citaat:
@HansGSI: tja hans, ik had die fout eerder gemaakt, ik ging voor de TT-01 op aanraden van, maar later zie je dat je er veel op moet kopen wil je goed kunnen rijden (samen 500 euro). en een xray ben je al klaar met 380, dan hoef je geen kogellagers, en tuningsopties meer te kopen om hem standaart al goed te laten rijden. de Ta-05 wel goede wagen hoor, maar wil je echt beter of gewoon funrijden, in dat andere geval zou ik de T2 kiezen voor het serieuze werk. mijn mening over de TT-01: het voelt net als je eerste schoolliefde :P, die wil je niet meer kwijt
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com | |
| | |
| | #756 (permalink) |
| Guest
|
ta05 is ook zeker neit slecht florian! Hij heeft een hele soepele aandrijving heb ik me laten vertellen. Overstap van tt01 naar t2 is heel erg groot verschil. Een andere auto zoals de ta05, Schumacher mi1 zou een goede stap zijn. Maar natuurlijk helemaal je eigen keus. Cees |
|
| | #757 (permalink) |
|
ik zat tedenken, ik heb nog een redelijke badkuip voor de TT-01, als ik die er op zet, en de hele meuk aan opties en spare parts, + me graffelhound, en me wilddagger met besturing in een koop KAN verkopen, ga ik zowiezo voor de XrayT2, anders blijf ik nog eventjes door tuffen met de TT-01.
__________________ LIVE IN THE FAST LANE |
| | |
| | #758 (permalink) |
|
hmz, ik ben vanmiddag eventjes bij rcspeedworld binnen gestapt voor een nieuwe badkuip-chassis, en een setje 55/58 tands speedgear, dat heb ik zowiezo nodig op korte termijn ivbm. club races. ik heb de TA05 mogen bewonderen, en ik weet welzeker dat ik dit jaar nog over ga op de TA05, de XrayT2, is voor mijn rijstijl gewoon teduur, ik ben overtuigd. plus dat ik bij speedworld op voorraad makkelijk aan hop-up's en reserve onderdelen kan komen! (T2 laters ook wel maar daar zijn de onderdelen ook weer duurder van. je rijdt er een jaar mee, en dan komen ze weer met een nieuw chassis op de proppen, en dan begint toch ook weer tekriebelen ik heb in iets meer dan 2 jaar een stuk 5 TT's gehad en gehandeld, ik wil een stapje hoger op. kwa speling is het iedergeval een HEEL stuk beter dan een TT!
__________________ LIVE IN THE FAST LANE |
| | |
| | #759 (permalink) |
|
bij mij zijn de TT-01 opties duurder, dus voor mij een optie die xray, en ik wil sneller :P voor clubwedstrijden kan het, maar wil die betweters in de A-finale ook eens de mond snoeren :P, omdat ik alleen de 10de plek met de TT-01 kon halen. wel gebruik ik de TT-01 als reserveauto. is nog prima ding, je kan hem niet verkopen.. als je aan de auto gewend bent.
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com |
| | |
| | #761 (permalink) |
|
ik kan niet, mijn auto is niet standaart meer, hij moet aan fabriekeisen voldoen, en dan zou ik bijna de halve auto moeten strippen :P
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com |
| | |
| | #762 (permalink) |
| Guest
|
ik heb sinds donderdag ook een Tamiya TT-01. Namelijk de Lancia Delta HF Integrale. Na heel de topic over de TT-01 te hebben doorgelezen komen er in het kort de volgende hop-ups bij: kogellagers aluminium aandrijfas oliegevulde dempers misschien ook wel nieuwe bandjes en zeker een nieuwe body... enkele foto's: ![]() ![]() |
|
| | #764 (permalink) |
| Guest
|
heb het gezien, een paar pagina's terug... ik heb ook al ondervonden dat de body ni echt heel sterk is, in de mijne staan ook al 2 scheurtjes. Ben aan het rondzien voor een nieuwe body maar welke maat moet ik dan nemen 190mm of 200mm als je de body van de Lancia meet dan kom ik uit op 190mm. grtz Hermans |
|
| | #765 (permalink) |
|
idd een goed idee die shaft en kogellagers, maar daarna (als je ietsje sneller wil) naar andere electronica gaan kijken..
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |