![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1130 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2007 Locatie: Utrecht
|
Ik heb in mijn tt01 nogal veel speling bij het sturen. (dit gaat waarschijnlijk onduidelijk klinken) Dit komt doordat die twee armpjes die draaien, met 3 gaatjes, uitgesleten zijn. Maar ik vind 46.50 bij pk racing een beetje duur. T53670 TT01 Aluminium Racing Steering Set € 46.50 (nu weet je meteen welke armpjes ik bedoelde) ik zag bij rc discount iets wat erop leek http://www.rcdiscounter.nl/product_i...roducts_id=539 Klopt het dat daar die twee armpjes bij zitten, en dan ook nog de arm van de servo naar die andere armpjes?? |
| | |
| | #1131 (permalink) |
| Guest
|
ik wil geen reclame maken voor pkracing ofzo, maar ze hebben daar ook armpjes van aluminium voor 25 euro. Deze zijn van topcad volgens mij. kijk hier maar eens. Als je ze koopt ben ik benieuwd hoe ze bevallen, dus laat het hier even weten. Ook als je andere armpjes koopt. |
|
| | #1137 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2007 Locatie: Limburg Leeftijd: 18
|
ja dat zijn extra's enzo. www.conrad.biz
__________________ Garage: TT-01 nismo Z-tune |
| | |
| | #1140 (permalink) |
| Guest
|
ben niet begonnen met nikko.. je kan echt beter een tt-01 kopen in hong kong, behalve natuurlijk als je advies enzo wilt hebben, en een normale tt-01 kost 119€ (in nederland) en niet 155€ daar zitten dan nog geen accu en zender/ontvanger bij!
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |