![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #122 (permalink) |
| Guest
|
ey lui, ik heb gister effe de 28T getest en dit zijn de uitslagen: -de motor word warm, niet ongewoon -hij is sneller -hij accelereert erg langzaam, het tandwiel heeft 1mm speling tussen het chassis, met de hand rollen van het chassis lukt niet meer omdat hij een zware vertanding heeft -hij klinkt anders conclusie: probeer ff of jouw tamiya tt het aankan! je weet maar nooit.. pb* klopt het dat als je het tandwiel wil vervangen dat je het hele diff uit elkaar moet halen>? ik vind het zo irritant |
|
| | #127 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #128 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #129 (permalink) | |||
| Guest
| Citaat:
Interne overbrening? Bij 24T op 58T is dat 6,28 of bedoel je dat niet? Mijn TT-01'tje ![]() | |||
|
| | #130 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2005 Locatie: Amsterdam
|
Personelijk ben ik geen fan van de tamiya TT01 maar deze dan wel : http://www.kmodels-kai.com/tt01kai.htm
__________________ www.rctouring.eu | Speed Passion | Fantom Racing | Tamiya TRF416 | |
| | |
| | #131 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #133 (permalink) |
| Guest
| hij hapert bij het gasgeven, sturen is nog gewoon normaal, dit doet ie al sinds vorig jaar, k weet niet wat het is.. ik heb een batterij gebruikt, even 10 seconden getest: batterij losgemaakt. en heb de batterij de dag er op gebruikt. en toen begon ie met haperen.. net alsof er geen ontvangst was( zoals ik al gezegd had ligt het niet aan de zender en ontvanger). als je dit probleem bekend voorkomt, of je denkt zeker te weten wat het is , stuur me dan ff een pb thx trouwens mooi TT-tje danielson.. ckur geen stock |
|
| | #134 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |