![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1471 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Ja dat klopt dan gooi je de TT01 in de lucht, geef je hem een geweldige jens met de waterpomptang. Dan vliegt die zeker met een kilometertje of 40 door de lucht.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #1472 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 december 2008 Locatie: deventer Leeftijd: 18
| Citaat:
En ik wou het alleen weten hoe het moet ik zei niet dat ik het ook ging doen | |
| | |
| | #1473 (permalink) |
| Guest
|
Ey, heel even over iets heel anders. Ik weet niet of het hier goed geplaatst is maar ik vind het onnodig om er een nieuwe thread voor te maken. Ik ben van plan een tt-01( misschien ta-05ifs) te bestellen bij Stellamodels, een shop in Hong Kong. Ik ben wel benieuwd naar de verzendkosten van zo'n normale kit, ik heb er al een mailtje over gestuurd maar krijg hier geen antwoord op. Weten jullie dit? Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Groet |
|
| | #1474 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2007 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 21
|
eey max hou die motor nu gewoon normaal want van het weekend hield je er zowat niet over op. je kan ook net zo doen als turgay maar dat gaat helemaal niet goed en je auto loopt er niet harder door
__________________ Tamiya TRF417x - Thunder Power 5300 65C - LRP Pulsar Touch - Pf LTC-r |
| | |
| | #1475 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
| Klopt de auto gaat er niet harder door en je brand je motor eerder op. hij zakt alleen maar eerder in. onbelast loopt hij harder maar zodra je hem gaat belasten zakt ie in.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #1478 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2008 Locatie: Haarlem Leeftijd: 17
|
Ik heb een vraagje over mijn bandjes. Ik heb nu hele mooie bijpassende Porsche bandjes er op zitten maar ze beginnen al aardig te slijten. Nu is mijn vraag: Kan je ergens die banden + velgen kopen? of moet je die bandjes die er nu op zitten eraf halen dat je alleen nog de velg hebt en dan nieuwe bandjes erop zetten? Hier een foto van mijn bandje: |
| | |
| | #1480 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2007 Locatie: Breda Leeftijd: 18
|
Je kan gewoon die band eraf halen en dan gewoon nieuwe slicks kopen en een michlin stickertje erop plakken, want die banden die erop zitten zijn van tamiya slick dacht ik.
__________________ SBhoutwerken voor al uw Steigerhout Meubelen en Interieur Maatwerk www.sbhoutwerken.tk |
| | |
| | #1481 (permalink) |
|
heb eigenlijk helemaal niets met TT-01's. Maar lijkt mij een prima klasse om nieuwe jonge leden naar je club te trekken. Net als die mini's en swiftjes van tamiya. Zijn er bij Hotweels nog regels kwa banden of zijn die vrij? Onder de verschillende TT-01's hebben ze verschillende banden liggen. van profiel tot sliks.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #1482 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2004 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 32
|
bij ons zijn er wel wat regels. Ze mogen rijden met de standaard banden uit de doos en met clubbanden voor de TT01, verkrijgbaar bij onze LMS (Ansman banden voor een hele schappelijke prijs). En het is inderdaad ene hele leuke klasse om nieuw talent aan te trekken en nieuwe leden binnen te halen. Martijn
__________________ TOP Photon | Stockcar 1/8 #44 | CRC: 1:12 | Tamiya: F103 & M03 & TT01 | Ansmann: Buggy X2 2WD |
| | |
| | #1483 (permalink) |
|
zie dat het bij jullie best populair is en veel van de rc rijders die beginnen, beginnen met een TT-01 op straat. Als je die naar je club trekt door wedstrijden te organiseren en dit doet zoals jullie met goedkope banden en makkelijke regels, dan is dit een goede mannier. Ga zo door zou ik zeggen.
| | |
| | #1484 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2004 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 32
|
Bedankt, en we gaan zeker zo door. Het is zeker een populaire beginnersauto en daarom hebben we dit opgezet bij ons op de club. Dit ook om de sport meer bekendheid te geven. groetjes, Martijn
__________________ TOP Photon | Stockcar 1/8 #44 | CRC: 1:12 | Tamiya: F103 & M03 & TT01 | Ansmann: Buggy X2 2WD |
| | |
| | #1485 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Precies! Mijn (pleeg) zoontje (13) rijd ook met een TT01. Heeft laatst rally gereden bij de MVB met z'n stock autootje. Plezier zat! Als er een klasse komt/is is het wel leuk om eens te gaan rijden. Koop ik er ook een.
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |