![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2010 Locatie: utrecht Leeftijd: 14
|
hallo. ik was van plan een volgende auto erbij te halen om mee te driften. ik ben pas een beginner dus ik koos voor een gemakklijke auto. nu kom ik aanzetten met 2 auto's en weet ik niet welke beter is. zouden jullie mij wat voordelen/nadelen kunnen geven over deze auto's? gr. jaccotjuhhh PS : ik hoef geen tips voor hop-ups e.d. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| de moter lig aan de andere kan van het chassis dus op papier val er makkelijker mee te driften kijk maar eens rond op www.rcdrift.nl - Forumoverzicht |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
Of ga voor de TT01D ? Daar zitten al belangrijke onderdelen bij.
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2009 Locatie: noord-holland zaandam Leeftijd: 17
|
idd een tamiya tt01 of een ta05 is beter dan een e10 omdat de onderdelen makkelijker te verkrijgen zijn en ze zijn sterker, een ta05 is denk ik de beste keuze maar een tt01 is ook zeer leuk om mee te driften, heb er zelf ook een
__________________ hpi e10 drifter / next? |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2010 Locatie: utrecht Leeftijd: 14
| Citaat:
-de tt-01D : heb ik al en ik vind ZELF dat er beter mee geraced kan worden (i.v.m. snel opstrekken/kracht) -de ta-05 : veeel te duur ![]() dus de uitkomst is een tt-01. bedankt voor jullie hulp dit topic mag gesloten worden | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
Je hebt al een TT-01 in drift uitvoering maar bent op zoek naar een auto om mee te driften???
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
| Heb zelf de E10-X en deze bevalt mij uitstekend. Kan tevens zware(3.5T) brushless setups aan (zonder eerst de boel te hoeven upgraden wat bij de TT01 het geval is) en onderdelen zijn makkelijk te verkrijgen. Deze werd mij aangeraden boven de TT01, en ben blij dat ik hem gekozen heb. Driften kan er ook prima mee als je er driftbandjes onder zet... Dus mijn mening is eerst een TA05, dan E10-X gevolgd door een TT01.
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Citaat:
Er staat hier toch dat je de TT-01D al hebt?
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
| Tot je dienst...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| drift, e10, hpi, tamiya, tt-1 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |