![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2005 Locatie: den haag
|
Nimh kan je het beste op 7,2v houden. Hoger dan dat zal geen nu hebben, accu's zijn alleen maar duurder. Gewoon een 7,2 nimh accu met rond de 3500 ampere kopen. Dan heb je al een hele goede accu. Hoe hoger de ampere hoe duurder de accu. Je hebt ook ze ook van 5000 ampere. Daar kan je met een standaard tt-01 eeuwig mee rijden, maar ze kosten ook wat meer. Een 11,1v kan wel voor lipo.
__________________ Owner of: TT-01; Ezrun 5,5T, Reely D-spec, Protech Enigma XS, Hpi Savage! Radio: Eurgle/FlySky 2,4ghz 3Channel! |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 47
| Citaat:
Op MACH rijden we met dezelfde motor en 55/25T bijna 45 km/u op het rechte stuk..... | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Guest
|
Hoi allemaal, was even aan het kijken in de exploded view en kon de 6 zwarte dingetjes die je hierbij krijgt niet vinden.. 3Racing (#TT01-E31/LB) Bearing Steering Track For TT01E Waar zijn ze voor en op welke plek horen ze..? Laatst gewijzigd door Sverre; 18 mei 2011 om 22:45 |
|
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
@ Ericjooo ; de Carson Cupmachine motoren zijn duidelijk sneller dan de mabuchi's of johnson's. Dus ik snap eigenlijk je reactie niet? Het zijn toch twee verschillende motoren ?
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
| Citaat:
ook de draat endjes zitten er bij, staat alleen niet op de foto. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 46
| Citaat:
Wat Ericjooo aangaf betekent dus op Apeldoorn dat hij ongeveer 21 seconde over een rondje doet. Stel dat je er een seconde langer over doet, rij je nog dik 41 KM/h gemiddeld! Dus ja, de vergelijking gaat wel degelijk op.
__________________ "Ik ben dol op de zomer: ik geniet elk jaar weer van die dag!" | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
Hoi allemaal, heb mijn bestelling binnen van rcmart! Heb alleen een vraag over de dempers.. 3Racing (#TT01-14/LB/V2) Aluminum Oil Damper Set (13mm) For TT-01 zijn het, maar die onderkant is een soort half bolletje, terwijl mijn oude dempers een rond gaatje had waar de schroef doorheen kon.. Wat is de bedoeling hiervan?
|
|
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
er zitten toch ook kogels bij??? die moeten onder in de arm. de geene die met schroefdraad in de kogel moeten boven. en wel de kogels van 3racing gebruiken, deze hebben een andere maat dan van tamiya. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 57721, tamiya, tt-01 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |