![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2011
|
hallo,,, ik heb een nieuwe zender/ontvanger gekocht. ik heb hem gekoppeld, even deed hij het, maar toen ik hem uit deed, en de volgende dag weer wou pakken, deed hij het niet meer hij reageert op niks wat ik doe met de zender.. hij word ook heet. kan iemand mij helpen?? m.v.g. rens Laatst gewijzigd door renskoster; 28 september 2011 om 16:44 |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Als je oplaadbare batterijen nieuw koopt zijn ze nooit vol. Dus zoals al gezegd is, eerst laden dan weer proberen...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
En? Probleem opgelost? Probeer hem anders eens opnieuw te "binden". In het boekje zal wel staan hoe dat moet.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Even terug gaan naar de winkelier dan. Die kan je vast wel helpen denk ik...
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Kan je natuurlijk doen maar als je er zelf aan gaat klooien zonder te weten wat je aan het doen bent dan heb je kans dat je de garantie ook verprutst en dat zou zonde zijn... Wellicht zit er één dode cell tussen, dat komt wel eens voor ook bij nieuwe cellen. Probeer het anders eens met normale batterijen. Die zijn zeker goed als je ze koopt.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 juni 2011 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 33
|
Zit je ontvanger via de ESC op een BEC aangesloten of met een aparte ontvanger accu?
__________________ Alpha Plus Carson Specter II Buggy JVD Robbe Big Boss Truggy Savöx Carson Specter On-Road Merlin |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Als je al niet thuis bent met bepaalde termen in de modelbouw wereld dan zou ik toch niet verder zelf aan de zender gaan klooien en gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| carson, reflex |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |