![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 januari 2012 Locatie: Den haag Leeftijd: 15
| Hallo Ik ben een beginner op het gebied van RC elektro auto's en ik zal me ook gelijk even voorstellen Mijn naam is Remy ik woon in Den haag en ben 13 jaar en ben in het bezit van een RTR SVT Mustang Cobra R 1:10 Ik zou graag weer met mijn auto kunnen rijden maar er moeten enkele dingen gebeuren zoals misschien een nieuwe regelaar en Ni mh Accu ik heb ook wat specificaties gevonden. alles zou moeten kloppen behalve de ontvanger dat is een: Robotronic Rx3 AM 27 MHZ Receiver (foto 1 ) en de zender :Robotronic TX3 2 Channel Radio ------------------------------
Nou vraag ik me af zal ik gewoon een accu kopen van 7.2 v 5000 Mah Link : Citaat:
want ik weet niet of mijn regelaar dat aankan (foto 2) en de motor Engine: Electric 540 wat lijkt jullie het beste om te doen laat het me weten alvast bedankt Remy | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
|
Hallo Remy, Waarom zou je een nieuwe regelaar moeten hebben is die je nu hebt stuk? je moet een accu kiezen die het zelfde is als de originele die je nu hebt alleen mag hij wel meer mAh hebben. dus als je al een 7,2 V accu had moet je weer 7,2V kiezen maar ook het formaat en de vorm van de accu moet gelijk zijn anders past hij misschien niet meer in de auto. Hoe meer mAh hoe langer je kunt rijden maar je regelaar en motor kun je gewoon houden. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, ford, mustang, regelaar |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |