![]() |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
Dan heb je dus ook geen antennedraadje meer nodig, dus hoe ga je je auto dan terugflippen? Overigens is het hier geen fok of breezer forum, dus als je een beetje kan tikken zoals de meeste mensen dat doen, dan wordt het allemaal net iets leesbaarder. MSN is een groot goed.....
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 23
|
Spectrum = Langzame troep Gewoon HRS rijden heb je de beste/snelste reactie van je servo. Helemaal met z'n 1:12 autotje is een snelle stuurservo belangrijk lijkt mij.
__________________ -= Hang Loose Racing Products =- -= Tokyo hobbies Option Parts =- |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
mss kan florian toelichting geven latuh | |
|
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
*Robo wil graag ontopic blijven* Zoals ik al zei, is de auto zo goed als af. Heb toch even naar de Servo gekeken, hij is een fractie langzamer (zoals Frans al zei) maar in mijn ogen is het een miniem verschil. Daar ben ik blij om, want ik was al bang dat ik een nieuwe servo moest aanschaffen. Nu kan dat altijd later nog. Ik ben nog even aan het kijken naar een Batterij pakket, is dat een aanrader? Of voedt het gros van de mensen zijn elektronica gewoon van "de" accu? Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Lid sinds: 19 oktober 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 23
| Citaat:
__________________ -= Hang Loose Racing Products =- -= Tokyo hobbies Option Parts =- | ||
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2005 Locatie: Schiedam
|
helaas is het zo dat Spectrum in je 1:12 nogaleens wil uitschakelen als je de eerste of tweede versie hebt. Dat komt omdat de set niet kan tegen de opgebouwde statische electriciteit. ( is althans mijn indruk ) Ook met een flinke klapper wil de set nog eens uitschakelen. ( gezien tijdens wedstrijden met 1:12 ) |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 april 2005
|
Corally is Corally Jaco is veel offset. TRC is weinig offset. CRC is denk ik veel offset zoals Jaco. Is wel te vinden op teamcrc.com Citaat:
__________________ SRC uitvoerend Comité -- Team Fluffy Bum | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2006 Locatie: belgie Leeftijd: 39
|
hallo, is het mogelijk om 48dp te rijden op een 1:12. Ik heb namelijk een CRC Carpet Knife Version 3.1 aangeschaft,en omdat ik al de motertandwielen heb van mijn 1:10 namelijk van 16 to 36 zou ik het proberen met 48 zou ik ergens een tabel vinden op het internet voor 1:12 waar ze met 48dp rijden.En weet er iemand hoe je zou moeten bereken indien je 48 dp rijd mvg
__________________ schumacher cougar sv pro,Xray T3 2011 |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
|
Dat moet kunnen, ik was het zelf ook van plan. Dan wel opletten dat de diff-balletjes goed in je spur passen, Xenon spurs zouden moeten kunnen en volgens Frans Corally ook.
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... |
| | |
| | #44 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2004 Locatie: woerden
|
Frans, ik heb ooit een stukje op de Spektrum site gelezen over het modificeren van je Spektrum module zodat het probleem bij tapijt rijden over zou gaan. Dit deed je door je antenne draad op een bepaalde manier te verleggen in je module. Steven Koiter had erg veel last hiervan en heeft hem gemodificeerd en daarna voor zover ik weet er geen problemen meer mee gehad. Ik rij nu al een jaar met Spektrum en heb er nog nooit problemen mee gehad. Echt een super systeem! Spektrum is niet merkbaar langzamer als HRS systemen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |