![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 41
|
normaal moet de alukop stabieler of eigenlijk minder trillingen geven deze is nl.stijfer mits alles natuurlijk geen speling heeft en alle assen recht zijn!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2010 Locatie: Raalte Leeftijd: 28
|
Mensen, Op aanraden van jullie tips heb ik het volgende ondernomen: * Voor de zekerheid; De mainshaft vervangen * Voor de zekerheid; Featheringshaft vervangen * Headspeed iets hoger gezet * Voor mezelf; Toch weer de trainingsgear eronder. Dit worden dure grapjes anders En zie hier het resultaat: YouTube - KDS 450SV - Oefenvlucht na crash Een stuk beter Dank voor de tips! Ik ga verder 'oefenen&leren' |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Prima toch? !!Belangrijk is dat alle assen recht zijn,een kleine afwijking hierin heeft grote gevolgen in zijn vlieggedrag!! Succes met vliegen!!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2010 Locatie: Raalte Leeftijd: 28
|
Net twee packs leeg gehoverd, heerlijk zoals ie nu vliegt! Door die hogere headspeed is ie gewoon een stuk strakker. Zag nog wel een klein beetje bladspoor, dus daar moet nog even aan getuned worden. Maar verder helemaal geen trillingen. Het trainingskruis hangt er rustig onder ipv 'als en gek trillend'. Super dit! Ook ff wat hoger gehoverd, een metertje of 3, ook dan houdt de heli zich prima. Overigens woon ik in Raalte (omg Zwolle/Deventer). Ook hier waaide het wel enigszins, maar achter het huis niet echt last van, beschutte tuin. Af en toe ff een vlaagje die de heli een metertje omhoog tilt, maar daar leer je alleen maar je reactie op te trainen zo :P |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Als je toch iets onder je heli wilt tijdens het oefenen/hooveren kan ik je een hoepel(tje)aanraden altijd een stuk relaxter dan een trillend en ballenklapperend kruis.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |