![]() |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 27
| Citaat:
Eén ding wat ik al heb geleerd in m'n paar maand heli vliegen, is dat een antwoord op één vraag zeer dikwijls zorgt voor 3 andere vragen. Ik heb het je al gezegd: als je wilt naar CP gaan, die CopterX zul je niet rouwig om moeten doen. Prijs kwaliteit gezien prima spul. Indien je meteen de duurdere wilt, zal niemand je daar voor tegenhouden, maar zeker als eerste CP zou ik het niet aanraden.
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
| Citaat:
waarom niet gewoon een 450 SE V2 of een Pro??? Daar passen alle onderdelen van Align op en vliegt geweldig. Voor de euros die je hier mee uitspaart kun je je heli al wat mee upgraden (bijv goede staart servo/gyro) De Black Angel is zeker een leuke heli maar ik vind hem wat aan de prijzige kant. | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 mei 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 64
| Citaat:
__________________ één dag Niet gevlogen is één dag niet geleefd!! | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 64
|
Ik ga julie adviezen opvolgen en heb daarom dus net de Phoenix Simulator gekocht Dat wordt dus oefenen oefenen en nog eens oefenen
__________________ één dag Niet gevlogen is één dag niet geleefd!! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 31
|
Ik heb zelf de ME gehad en ik had acher af een paar tientjes meer willen betalen om de alu versie te kopen.De ME is niet slecht maar veel plastic. DUs voor dat kleine verschil zou ik de duurdere versie nemen.Ben je iig voorlopig klaar.
|
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2010 Locatie: Vladslo (België) Leeftijd: 33
|
Het is mij ook al opgevallen hoe grof ze hier kunnen zijn. Voor hen is het gemakkelijk hé. En altijd sleuren ze de zoekfunctie erbij, moest het ding nu eens wat beter werken, als ge niet precies invoert dan vind em et gewoon niet. |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
| Citaat:
en voor evt staart upgrade. Houd het forum hier eens goed in de gaten worden vaak futaba 401's aangeboden voor weinig, ik heb hier goede ervaring mee in combinatie met een Hyperion DS 11 GCB servo. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |