![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 64
|
Heeft iemand ervaring met de Copter-X CX 450ME ?/ Ik heb deze op het oog en wil graag weten of deze aan te raden is voor een beginnend heli vlieger met wel wat jaren ervaring met vliegtuigen Ik loop nu dus te denken over een Copter-X CX 450ME een E-Sky Belt CP of een KDS 450 S Zelf denk ik dat de Copter X de beste optie is, maar wil heel graag van jullie wat advies hebben
__________________ één dag Niet gevlogen is één dag niet geleefd!! Laatst gewijzigd door dullaart; 17 augustus 2010 om 13:16 Reden: tekst aanpassing |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 27
|
Ik heb de 450 ae v2 en ben daar zeer over te spreken. Met de andere geen ervaring
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
|
Ik heb de 450 ME gehad. Aangeschaft bij www.4rc.nl . De heli is voor verkoop nog nagekeken en bijgesteld door Remco en ik had er een hele goede heli aan. en dat vloog zo ( was mijn 2 de CP heli na een walkera HM 22e) Dit is dus de standaard ME versie RTF. Alleen andere canopy |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Wat wil je nog weten dan? Ik denk niet dat er 15.000 Belgen en/of Nederlanders zijn die met een CopterX vliegen hoor... Ga er maar gewoon voor. Als leerschool zul je der geen spijt van hebben.
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Ja idd. Ik heb deze heli gevlogen en er de basis mee geleerd , echte een fijne heli. Wil je nog weer specefieke dingen weten stuur me maar een PB. Kijk ook eens op mijn youtube staan meer video's van de ME. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Dat uppen is heel leuk, als je ook een directe vraag stelt Dat doe je niet, dus weet niemand wat hij neer moet zetten. Persoonlijk zie ik het meer als vervelend... Misschien als je zelf een beetje zoekt, kom je echt wel her en der wat tegen wat je vragen beantwoord Mijn mening: Copterx is een kloon. Het origineel is de trex 450, de reden dat de copter goedkoper is schijnt in materiaal en de nauwkeurigheid van de geboorde gaten te zitten. Misschien het origineel eens bekijken?
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Zeker voor een beginner lijkt het mij niet aangewezen om onmiddellijk Align te gaan nemen, tenzij je geld op overschot hebt. Eens je er mee overweg kan, ben ik akkoord dat je "the real thing" wilt en koopt, al denk ik dat veel mensen dat ook enkel doel om de naam. Er zijn mensen die zeggen dat er geen enkel verschil is in gebruikte materialen bij bepaalde merken van klonen en bij Align. Maar daar ging deze thread niet over, en die discussie is eindeloos ![]() Wat ik wel durf met zekerheid zeggen is dat je voor het zelfde geld als bijvoorbeeld een blade 400 meer heli zult hebben in een CopterX 450 AE V2... Of je dan nog beter af bent met een T-Rex 450 valt te betwijfelen, als 'beginner'... edit: ik haal hier de blade 400 aan, maar neem daar de belt cp van esky ook maar bij
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ik snap die upjes ook niet , feit is wel als je en CopterX 450 Me RTF aan schaft je voor een redelijke prijs ook een goed vliegende heli hebt waar je als beginner de basis uitstekend mee kan leren. Het is een betere investering zoals frostbyte zegt als een blade 400 of een belt CP. Komt bij een ME is easy te uprgraden en alle parts van Align passen er zo zonder moeite op. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 64
|
Jammer dat sommige types als student zulke arrogante opmerkingen plaatsen als vragen kan vervelend zijn Ook jullie hebben het moeten leren en hebben daavoor vragen moeten stellen Dom of niet dom Domme vragen bestaan namelijk niet DOMME ANTWOORDEN WEL !!!!!!!!!!!!
__________________ één dag Niet gevlogen is één dag niet geleefd!! Laatst gewijzigd door dullaart; 21 augustus 2010 om 10:34 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Wat student zegt is dat je de vraag moet specifieker stellen. Je stelt je vraag (of een paar mensen interpreteren je vraag, laat het ons zo stellen), je krijgt een antwoord, en dan zonder meer zit je gewoon "up" te typen. Hoewel ik met student niet akkoord ben rond z'n mening over kloon/origineel, vind ik helemaal niet dat hij hier arrogant uit de hoek komt hoor.... Terug nu?
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |