![]() |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
| Citaat:
ik vlieg met: P-gain 80 I-gain 60 normale Gain 80 25 stop-gain En hij is super strak en de stops zijn ongenadig hard. Bij een BeastX / Spartan gyro / futaba gy520 allemaal stock geen problemen. (Andere niet geprobeerd)
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC | |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2005 Locatie: Gavere (Oost-Vlaanderen) Leeftijd: 48
|
Hoi DaMiGe Kan het natuurlijk niet weten, ik heb geen 6HV plus het feit dat ik maar een gematigde piloot ben. Bedankt voor de goeie info maar: tailservo? servoarm lengte? gebruikte tailblades? Deze spelen natuurlijk wel een belangrijke factor. Zonder deze kloppen uw gegeven instellingen hoogstwaarschijnlijk niet. Grt Mario |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Citaat:
voor de info: Tailservo : MKS BLS980 @ 6.8V Tailservo arm: zo ver mogelijk naar buiten op de stock arm, zal het gaan meten indien je dit wil weten. Tailblades zijn nu 95mm Radix (ik ga de 96mm KBDD proberen)
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Waarom zo ver mogelijk naar buiten?? hou je haast geen resolutie over als het een standaard lengte hoorn is.... Vraag: geen problemen met de BLS980 op 6.8? ik had mijne op 6, maar na elke vlucht wordt die wel heet...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Citaat:
controleer of dat de servo misschien niet perongelijk bind. bij mij is hij niet warm na het vliegen. 6.8V is mij verteld door de designer van MKS servo's. mijn MKS 950 (cyclic) servos kunnen 7V aan (regulated) maar die lopen nu ook gewoon 6.8. Meer Volt op een BLS servo doet niet zo veel qua speed maar qua torque krijgen ze dan wel een liniare vergroting. en meer torque op de tail is altijd handig ![]() Wat betreft resolutie, op het heveltje van de tailslider kan je de het afstellen zodat hij daar meer resolutie krijgt (balletje verder naar buiten plaatsen)
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2006 Locatie: Giesbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
dus kortom, de rjx... je klad helicopter, eentje waar je gerust bladestops kan mee proberen. en als het mislukt... ben je nog blij dat je der vanaf bent
__________________ Logo 600 carbon frame vstabi, , Heinseleit TDR, SAB Goblin 700 (hopelijk SNEL) Laatst gewijzigd door deathmeat; 28 maart 2011 om 20:38 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |