![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Hallo, ik heb mijn nieuwe heli ( Gaui EP200 ) afgebouwd, nu klinkt er een heel heftig geluid als de toeren wat sneller gaan. Daarna word het weer minder met nog snellere toeren. Hier iemand anders zijn filmpje : Is dit een ernstig probleem? b.v.d.
__________________ RTF450 Laatst gewijzigd door Molen; 15 december 2011 om 14:52 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Of het een probleem is weet ik niet Kan best begrijpen als dat de tandwielen wel naar de Jachtvelden gaan En niet te vergeten wat een kl herrie zeg
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Triling/onbalans ?
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Ik zie geen trilling of onbalans. Ik ben net 5 dagen met deze heli bezig geweest en ik zie geen probleem. Er was nog een filmpje op youtube. Wat een herrie is het, is niet te filmen hoe hard. Morgen ochtend ga ik proberen dit ding van de grond liften, en gewoon over het geluid heen draaien. Na 5 dagen prutsen wil ik wel eens vliegen!!
__________________ RTF450 Laatst gewijzigd door Molen; 15 december 2011 om 17:04 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Tandwielen niet te strak in elkaar? Lagers ok? Motorlager ok?
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |