![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2011 Locatie: België - Merelbeke Leeftijd: 38
|
@ Anko wat de gyro betreft is het niet de Gp780 maar de nieuwe align GP900 die bijgeleverd wordt, heb er hier op het forum nog niets kunnen over vinden. Ieamand ervaring met deze gyro? Mvg, Stefaan. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: Blijham,Groningen Leeftijd: 41
| Volgens mij de zelfde als de 780 met alleen aansluiting voor govenor en je kan er een s-bus reciever/sateliet op aan sluiten en in een nieuw jasje
__________________ Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex600EFBL Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy, GensAce
|
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Das een 3gx.... Gp900 is gewoon een verbeterde gp780.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2011 Locatie: Zutphen (NL) Leeftijd: 50
|
Hoi Stefaan, Er is inmiddels al van alles geschreven m.b.t. jouw vragen. Ikzelf ben begonnen met de E-Sky Belt CP-X. Ik heb er weinig plezier aan beleefd, aangezien hij moeilijk vliegt bij een beetje wind (mijn ervaring). Ik ben overgestapt naar een T-Rex 500 FBL. Ik kreeg vanaf dat moment steeds meer fun in het vliegen. Hij vliegt heerlijk strak. Zelfs makkelijker te bedienen dan op de sim (Phoenix). Zelf heb ik de staartaandrijving omgebouwd naar torque tube. Een iets directere besturing. Ander voordeel is dat die TT veel minder gevoelig is voor grote temperatuurverschillen. Het schijnt dat je bij een riem de spanning moet veranderen als je in de winter vliegt. Nadeel is natuurlijk dat bij een crash waarbij je tube verbuigt ook je TT verbuigt. Succes met je keuze.
__________________ E-Flite Blade MCP-X / Align T-REX 500 3G / Spektrum DXi6 - AR6210 / Sim Phoenix |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Gp900 in een 3gx jasje met verbeterde gp780techniek,met aansluiting voor govenor sensor(voor Nitro versie's,en Sbus/satelite aansluiting spectrum/Futaba)dat is wat ik wilde vertellen.
__________________ Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex600EFBL Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy, GensAce
|
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Jij doelt gewoon op de 3GX. maar ze hebben de losse headlock gyro, de 780 ook vervangen voor een losse gp900
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |