![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2011 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 39
|
Die ken ik niet. ìk heb zelf dit boekje: Das grosse RC-Heli-Buch Know-how von Koax bis Kunstflug van Frank Ulsenheimer ISBN 978-3-88180-423-3 Boekje geeft een goed overzicht en spits zich vooral toe op elektro. Zaken als flybarless worden ook besproken dus goed actueel. Nadeel, het is in het Duits. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2009 Locatie: België
|
De boeken van Ray Hostetler en zijn DVD's zijn super en hebben mij heel wat geleerd en inzicht gegeven over setup en tuning. http://www.rayshelitech.com
__________________ TRex 450 Pro Vbar + BeastX -Compass 500 - Compass 6HV - Prôtos 500 BeastX - Logo 400 Vbar |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Locatie: Tisselt (België) Leeftijd: 34
| Citaat:
www.rchelicopterfun.com verschillende E-books voor een prikje: RC Helicopter Tips & Setup E-Guide ivm de setup van een 400/450 size (en die mij er binnen een aantal dagen - nadat ik em volledig heb doorgelezen - misschien van zal overtuigen om onmiddellijk te starten met een Blade 450 ipv een Blade 120SR). Ben nu ongeveer 1/3 ver en is - voor mij als beginner met helis - een grondig naslagwerk met tips en concrete instellingen (temeer omdat ik de Blade 450 met een DX6i, wat doorheen het boek als voorbeeld gebruikt wordt, zou willen combineren). Blade mSR Tips "Getting The Most Out Of Your Blade mSR & 120SR" e-guide ivm de Blade mSr en de Blade SR120 - mijn alternatieve FP keuze. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Kijk eens bij www.vth.de: INDEX Startseite : Neckar-Verlag Herzlich Willkommen beim MSV Air Age Media Traplet Publications www.aufwind-magazin.de
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 15 januari 2012 om 20:29 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |