![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2011 Locatie: Oirsbeek, LI
|
K zou binnen dat budget zeker gaan voor mcpx. Wil niet aan grootsprekerij doen, maar dit 'machientje' maakt n sim overbodig(dit is mijn ervaring). Groot nadeel van zowel sim als mcpx is, dat je veel ziet dat men 'went' aan crashes. Accepteer dit niet en behandel deze heli dan ook als een groter formaat. Tip: haal wat spares in huis zoals extra landing skid, bladen, staart, 2mm carbon stokje(om zelf staart te fabriceren), wat dunne krimpkous en holle lollie-stokjes(lollie zelf kan je gewoon consumeren). Succes!!! |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Sim overbodig is onzin vind ik. In de sim kan je ook grotere heli's pakken en daaraan wennen. Ik heb aardig wat filmpjes bekeken nu, maar de MCPX vliegt echt niet zoals een grotere heli dat doet. FLips zijn veel groter en niet mooi op de plek zoals een 450 dat al zou kunnen doen. Als iemand van een MCPX naar een grotere heli overstapt zal het toch echt wel weer even wennen zijn hoor. Sim blijft gewoon belangrijk.
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 september 2011 Locatie: Oirsbeek, LI
| Citaat:
Echter om met n beperkt budget de beginselen van cp vliegen onder de knie te krijgen zou ik mn geld liever uitgeven aan een heli+onderdelen en n reserve overhouden ipv deze te spenderen aan n sim..(kan altijd nog) Natuurlijk, n 600fbl hangt als n huis en luistert braaf naar wat de meester m opdraagt maar de mcpx verdient qua ' handling' minstens zoveel respect.. | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Ikheb het niet eens over een 600 FBL, maar een 450 ( paddle) is al een heel andere machine denk ik. Nogmaals het is van zien op filmpjes want ik heb de MCPX nooit gevlogen. Maar zie ze nooit een heel strakke flip doen enzo. Ook weet ik nog al te goed hoe mijn 250 vloog. Die was weer snel de deur uit
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |